Hallo,
Ik heb nog zo’n 15 Philips Imageo candlellight lampjes en er is er nu eentje defect. Ze worden echter alweer vele jaren niet meer gemaakt.
Op een ander forum zag ik in een draadje, waarop inmiddels alweer meer dan 5 jaar niet is gereageerd, dat de batterijen ervan kunnen worden vervangen:
De beide accu's lijken zo'n 1,5 cm hoog te zijn (Gemeten door het matglas heen). Dit zou dus overeen kunnen komen met 1/3 AA batterijen.
Wie heeft de accu's zelf ooit vervangen en weet nog hoe dit moet?
Graag reactie.
:strip_exif()/f/image/tcrXyeDFrJvakG1hTJ49PO1T.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb nog zo’n 15 Philips Imageo candlellight lampjes en er is er nu eentje defect. Ze worden echter alweer vele jaren niet meer gemaakt.
Op een ander forum zag ik in een draadje, waarop inmiddels alweer meer dan 5 jaar niet is gereageerd, dat de batterijen ervan kunnen worden vervangen:
Ik heb het bovenste kapje van het lampje af kunnen halen. Er lijkt geen plaats voor 2 stuks 2/3 AA batterijen.De accu’s kan je vervangen door 2/3 AA Speciale oplaadbare batterij 1.2 V NiMH 600 mAh Emmerich en voor de kleinere Imageo Candlelights de 1/3 AA Speciale oplaadbare batterij 1.2 V NiMH 300 mAh Emmerich.
De beide accu's lijken zo'n 1,5 cm hoog te zijn (Gemeten door het matglas heen). Dit zou dus overeen kunnen komen met 1/3 AA batterijen.
Wie heeft de accu's zelf ooit vervangen en weet nog hoe dit moet?
Graag reactie.
:strip_exif()/f/image/tcrXyeDFrJvakG1hTJ49PO1T.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eXOcd1DyG1sVkyUd8XLGYEbE.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door AWST6000 op 03-12-2022 14:41 ]