Hmm, het wordt hier niet warm in huis en ik weet niet of ik dan iets verkeerd heb gedaan bij de cv.. het was gisteren om 21.00u in de woonkamer 17,5 graden en op dit moment 18 graden. Mogelijk komt dat toch steeds ergens door de vloerverwarming? Ik heb tapwater voorverwarmen gisteravond aan gezet er is sindsdien sinds gisteravond 2,5 kuub gas verbruikt. De buis die linksonder uit de CV komt voelt wel wat heet aan.
De douche werkt trouwens wel gewoon prima.
Situatie: rehema iSense op zolder bij de Remeha Calente en een Honeywell ronde thermostaat beneden in de woonkamer en één in de gang.
In de trapkast is niks veranderd sinds vorige winter toen het geheel wel werkte. Twee stekkers daar trekken 30 watt en 14 watt
De Honeywell geeft 18 graden nu aan en heb ik naar 19 gedraaid. Er staat een vlam symbool op de thermostaat, hij constateert dus dat de ruimte moet opwarmen.
Boven op de iSense geeft die aan dat het 21,5 graden is... Huh? Ik weet niet waar dit vandaan komt, in de ruimte waar de cv hangt is het sowieso ook geen 21,5 graden. De buis wordt wel heet, maar is de temperatuur in de vloerverwarming leidingen een zo laag dat het niet warm wordt? Een instelling in de cv verkeerd? Of een instelling in het rechtpaneel? Moet die 60 graden daar omhoog?
https://www.veed.io/view/...ngWidget=true&panel=share
Maakt die geen verbinding met de thermostaat die beneden in de woonkamer hangt?
De douche werkt trouwens wel gewoon prima.
Situatie: rehema iSense op zolder bij de Remeha Calente en een Honeywell ronde thermostaat beneden in de woonkamer en één in de gang.
In de trapkast is niks veranderd sinds vorige winter toen het geheel wel werkte. Twee stekkers daar trekken 30 watt en 14 watt
De Honeywell geeft 18 graden nu aan en heb ik naar 19 gedraaid. Er staat een vlam symbool op de thermostaat, hij constateert dus dat de ruimte moet opwarmen.
Boven op de iSense geeft die aan dat het 21,5 graden is... Huh? Ik weet niet waar dit vandaan komt, in de ruimte waar de cv hangt is het sowieso ook geen 21,5 graden. De buis wordt wel heet, maar is de temperatuur in de vloerverwarming leidingen een zo laag dat het niet warm wordt? Een instelling in de cv verkeerd? Of een instelling in het rechtpaneel? Moet die 60 graden daar omhoog?
https://www.veed.io/view/...ngWidget=true&panel=share
Maakt die geen verbinding met de thermostaat die beneden in de woonkamer hangt?
[ Voor 38% gewijzigd door President op 03-12-2022 06:44 ]
:strip_exif()/f/image/4wwupcdI5fclf7zhXtQxgFho.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mOip330lgGWx3rRJJWK51cVl.jpg?f=fotoalbum_large)