Verwijderd
Rechtsklikken op F:(or whatever) > delen als (onder Windows tenminste, maar daar ga ik mara even van uit...)
Ja dat doet het niet...........ben om zoek naar een prog........waarmee, in je dvd prog...je netwerk dvd speler kan selecteren
Thx
Thx
Verwijderd
Ik heb nog eens voor je gekeken, en met PowerDVD kun je helaas geen netwerkverbindingen kiezen.
Wat wel werkt, is je DVD op je andere pc een drive-letter te geven op de pc waarop je die dvd wilt kijken.
Dus bijv.
a = floppy
c = hdd
d = dvd op andere pc
dan kun je er volgens mij met powerDVD wel bij
Wat wel werkt, is je DVD op je andere pc een drive-letter te geven op de pc waarop je die dvd wilt kijken.
Dus bijv.
a = floppy
c = hdd
d = dvd op andere pc
dan kun je er volgens mij met powerDVD wel bij
en jij wil weet ik veel hoeveel mb per seconde door zo'n lijntje laten lopen wat voor een kabel heb jij wel niet liggen glasvezel ofzo??
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Met 100 Mbit is dit gemakkelijk te doen, DVD speelt af op een snelheid van geloof ik rond de 8Mbit. 10 mbit wordt dan krap, vanwege overhead en andere gebruikers opt netwerk. Als je DVD wil gaan kijken op andere computers heb je dus IMO echt wel 100Mbit nodig. Glasvezel is in dit opzicht behoorlijk overdreven
.
je dvd-speler in je "server" pc delen, dan in verkenner/explorer van je "client" pc een netwerkverbinding maken. en dan zou je, als je in je dvd programma de locatie van een dvd kan aangeven, je dvd's via het netwerk kunnen bekijken. met een netwerkverbinding maakt je een fictieve schijf aan via het netwerk. dat kan een map of een schijf zijn op de "server" pc. suc6!
We've got that ring of confidence
volgens mij moeten de meeste DVD software decoders echt hardwarematige toegang hebben tot de DVD speler.
M.a.w. Je kan hem wel delen over een netwerk, en daar kan je met je verkenner wel bij maar je zal er geen DVD van af kunnen spelen.
gr
CJ
M.a.w. Je kan hem wel delen over een netwerk, en daar kan je met je verkenner wel bij maar je zal er geen DVD van af kunnen spelen.
gr
CJ
Pagina: 1