Toon posts:

DvD-speler delen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik mijn dvd speler delen????

Help me out :)

Verwijderd

Rechtsklikken op F:(or whatever) > delen als (onder Windows tenminste, maar daar ga ik mara even van uit...)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat doet het niet...........ben om zoek naar een prog........waarmee, in je dvd prog...je netwerk dvd speler kan selecteren

Thx :)

Verwijderd

Ik heb nog eens voor je gekeken, en met PowerDVD kun je helaas geen netwerkverbindingen kiezen.

Wat wel werkt, is je DVD op je andere pc een drive-letter te geven op de pc waarop je die dvd wilt kijken.

Dus bijv.
a = floppy
c = hdd
d = dvd op andere pc

dan kun je er volgens mij met powerDVD wel bij :)

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 15:37

Dreamer

Foutje

en jij wil weet ik veel hoeveel mb per seconde door zo'n lijntje laten lopen wat voor een kabel heb jij wel niet liggen glasvezel ofzo??

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:52

Ruudjah

2022

Met 100 Mbit is dit gemakkelijk te doen, DVD speelt af op een snelheid van geloof ik rond de 8Mbit. 10 mbit wordt dan krap, vanwege overhead en andere gebruikers opt netwerk. Als je DVD wil gaan kijken op andere computers heb je dus IMO echt wel 100Mbit nodig. Glasvezel is in dit opzicht behoorlijk overdreven :).

TweakBlog

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:00

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

je dvd-speler in je "server" pc delen, dan in verkenner/explorer van je "client" pc een netwerkverbinding maken. en dan zou je, als je in je dvd programma de locatie van een dvd kan aangeven, je dvd's via het netwerk kunnen bekijken. met een netwerkverbinding maakt je een fictieve schijf aan via het netwerk. dat kan een map of een schijf zijn op de "server" pc. suc6!

We've got that ring of confidence

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-08 14:54

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

volgens mij moeten de meeste DVD software decoders echt hardwarematige toegang hebben tot de DVD speler.

M.a.w. Je kan hem wel delen over een netwerk, en daar kan je met je verkenner wel bij maar je zal er geen DVD van af kunnen spelen.

gr
CJ

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 23:00
DeCSS is the magic word ;)

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
???
Op donderdag 30 augustus 2001 07:50 schreef dennisdotcom het volgende:
DeCSS is the magic word ;)

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Koop een 2de speler voor 125 gulden, die dingen zijn niet duur meer.
Pagina: 1