Edit: titel klopt niet, dacht dat het vast waren bij Independer, maar blijft variabel.
Ik heb flink wat stress van mijn energierekening. Volgende maand loopt het af, en mijn huidige (Greenchoice) biedt mij geen vast contract aan.
Dit zijn de nieuwe variabel tarieven:
Nu kijk op Independer, en daar zijn ook variabel contracten die mij schatten op ~240 euro (!) per maand.
Ik kan daarbij overstappen naar Budgetenergie:
Maar dit scheelt volgens mij vrijwel niets? Heb je er ook wat aan? Komen er nog vaste contracten?
Ik ben het spoor even bijster, er komt toch een platform van 200 euro p.m., maar zo te zien ga je dus dit heel snel halen? Dit is gebaseerd op een klein appartement, met weinig verbruik. Bizar!
Nu gaat de prijs van internet ook omhoog, iets waar ik juist op had gehoopt mijn voordeel te behalen.
Zie ik nog iets over het hoofd? Of is dit gewoon wat iedereen gaat betalen?
Thanks.
Ik heb flink wat stress van mijn energierekening. Volgende maand loopt het af, en mijn huidige (Greenchoice) biedt mij geen vast contract aan.
Dit zijn de nieuwe variabel tarieven:
code:
1
2
3
4
5
6
| Stroom enkeltarief per kWh € 0,81738 Stroom normaaltarief per kWh € 0,87266 Stroom daltarief per kWh € 0,71475 Vaste leveringskosten per dag (stroom) € 0,20822 Gas per m3 € 2,55813 Vaste leveringskosten per dag (gas) € 0,20822 |
Nu kijk op Independer, en daar zijn ook variabel contracten die mij schatten op ~240 euro (!) per maand.
Ik kan daarbij overstappen naar Budgetenergie:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Stroom Leveringstarief (normaal): € 0,85754 per kWh Leveringstarief (dal): € 0,71718 per kWh Vaste leveringskosten: € 5,99 per maand Gas Leveringstarief: € 2,56731 per m³ Vaste leveringskosten: € 5,99 per maand |
Maar dit scheelt volgens mij vrijwel niets? Heb je er ook wat aan? Komen er nog vaste contracten?
Ik ben het spoor even bijster, er komt toch een platform van 200 euro p.m., maar zo te zien ga je dus dit heel snel halen? Dit is gebaseerd op een klein appartement, met weinig verbruik. Bizar!
Nu gaat de prijs van internet ook omhoog, iets waar ik juist op had gehoopt mijn voordeel te behalen.

Zie ik nog iets over het hoofd? Of is dit gewoon wat iedereen gaat betalen?
Thanks.
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 02-12-2022 18:57 ]