MS Outlook 365: graag 'alles samengevouwen' groepen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien den Arend
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 20-10-2023
Mijn vraag
Weet iemand hoe het komt dat in Outlook365 bij "beeld" het groeperen steeds weer op "alles uitgevouwen' komt te staan terwijl ik graag 'alles samengevouwen' wil hebben.

Relevante software en hardware die ik gebruik
office 365 win 10 pro

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
niks gevonden dus dan hier een poging wagen

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
De engelse term is Collapse All groups dat zoekt altijd wat makkelijker. Je geeft niet echt aan op welke zoektermen je gezocht hebt, maar goed.

Onderstaande link geeft voldoende hulp, vind ik. De screenshots zijn van een oudere versie van Outlook maar het werkt ook nog prima in de huidige versies

https://www.extendoffice....2%80%9D%20to...%20More%20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:50

g0tanks

Moderator CSA
Welkom op Tweakers. :)

We helpen je graag maar verwachten ook een stukje eigen inzet. Ook al heb je nog niets kunnen vinden, wat heb je al geprobeerd?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien den Arend
Dag akimosan,
dank voor je antwoord en ik ga daarmee aan de slag.
voor de duidelijkheid: ik heb geen enkele zoekterm enkel aangegeven dat ik alles samengevouwen wil hebben, echter bij openen outlook blijken alle berichten soms ineens uitgevouwen te staan!
met de Ctrl - combinatie heb ik dan wel weer alles snel samengevouwen.(dankzij jouw artikel).
blijft de vraag hoe de boel ineens uitgevouwen kan zijn, slaat outlook de instellingen dan niet op of moet ik daartoe meerder stappen ondernemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Rien den Arend schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 00:00:
voor de duidelijkheid: ik heb geen enkele zoekterm
Dat rijmt niet met:
Rien den Arend schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 16:26:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
niks gevonden
Dat is dan logisch zonder zoekterm.. ;)

Maar goed:
Lees het hele artikel want daar staat ook in hoe je de weergave instellingen zodanig kunt wijzigen dat het standaard op ingeklapt staat, als je dat wilt.

In de standaardweergave worden items getoond, gegroepeerd op Datum met daarin gegroepeerd op Vandaag, Gisteren, dag, dag, dag, dag, dag, Vorige week, Vorige maand, Ouder.

Dan is het wel zo praktisch dat dat uitgevouwen staat anders moet je elke keer uitvouwen om je nieuwe berichten te lezen.

Outlook biedt de opties voor het maken van weergaven/views helemaal zoals je dat zelf wilt en die aangepaste weergave kun je zelfs opslaan met een naam zoals je die wenst.
Ga ermee aan de slag en stel je postvakken, agenda's, contactpersonen en to do lijstjes helemaal samen zoals jij dat wenst. Maar je moet er een beetje moeite in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien den Arend
dank voor je reactie en aanbevelingen! :) Ik ga er mee aan de slag want het is voor mij irritant dat de weergave zo nu en dan helemaal uitgevouwen staat terwijl ik dat niet wens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dank voor de terugkoppeling, wordt gewaardeerd door de mensen die meedenken :)

Ik pas de topictitel nog een beetje aan, dan kunnen anderen met dezelfde vraag het vinden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1