Vraag over bij welk forum topic dit zou passen

Pagina: 1
Acties:
  • 339 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amelion1991
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 28-02-2023
Mijn vraag
ik zou graag een taurus kassa systeem willen linken aan een aantal schermen waar ik dan zelf een actuele prijslijst op kan laten zien.
Ik wil het vanuit het Taurus kassa systeem gaan halen, hier geef ik voor de administratie toch alle prijzen etc in voor en als ik dit kan linken aan mn schermen hoef ik maar 1x de prijzen te wijzigen

Relevante software en hardware die ik gebruik
Taurus , verder ben ik eigenlijk zelf software matig nog niet heel bekend maar bereid wat onderzoek en tijd te investeren

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
zoals boven vermeld nog niet zo veel , ik sta zeker open voor input

maar voor ik dit in werking zet waar zou ik deze vraag kunnen stellen in de fora?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:02
Ik zou gokken ergens onder de softe goederen, maar moet je hiervoor niet gewoon bij de leveranciers van die software zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 02:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik zou zeggen dat dit valt onder de noemer "narrowcasting" en als ik daar even op zoek op het forum en focus op de software kant, dan komt dat met name terug in Client software algemeen dus ik zou daar eens beginnen (zoek vooral ook even de bestaande topics op of daar al nuttige info in staat).

zoeken naar 'narrowcasting'

Als je zelf een topic gaat starten, zoek dan eerst even uit hoe je de data in Taurus toegankelijk kan maken, dat geeft al snel een boel richting aan hoe je verdere software oplossing er uit zou gaan zien.

Aangezien dergelijke technische discussies in elk geval niet in Algemene zaken horen doe ik dit topic op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.