Mijn vraag
Nieuwe pc gebouwd maar wilt niet booten. Alle fans gaan draaien en de RGB verlichting brandt. Echter geen beeld en DRAM lampje op moederbord blijft branden.
Relevante software en hardware die ik gebruik
CPU: AMD 7700X
CPU koeler: Noctua NH9US
Moederbord: Asus TUF Gaming B650M-Plus
Geheugen: Corsair Vengeance DDR5 2x16GB CMH32GX5M2B5600C36K
Videokaart: onboard
Voeding: Corsair RM650x
SSD: Samsung 980 Pro 1TB
Kast: Be Quiet Pure Base 500 FX
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Het lampje op het moederbord (Q led) blijft branden bij DRAM. Ik vermoed dat er iets is met het geheugen. Ik weet niet of het compatibility is of dat het geheugen stuk is. Ik heb beide modules los van elkaar geprobeerd in alle 4 de banken zonder resultaat. De compatibility checker op de corsair website werkt niet
want ik kan geen moederbordfabrikant en type moederbord kiezen. Op de site van Asus zie ik bij dit type moederbord wel CMH32GX5M2B5600C40 staan. Volgens mij heeft dit geheugen alleen een wat betere CAS latency (36 ipv 40 zoals op de Asus site).
Kan iemand mij vertellen of dit geheugen toch compatible is of dat ik ander geheugen moet hebben? Ik heb gegoogled maar vind nergens een concreet antwoord.
Nieuwe pc gebouwd maar wilt niet booten. Alle fans gaan draaien en de RGB verlichting brandt. Echter geen beeld en DRAM lampje op moederbord blijft branden.
Relevante software en hardware die ik gebruik
CPU: AMD 7700X
CPU koeler: Noctua NH9US
Moederbord: Asus TUF Gaming B650M-Plus
Geheugen: Corsair Vengeance DDR5 2x16GB CMH32GX5M2B5600C36K
Videokaart: onboard
Voeding: Corsair RM650x
SSD: Samsung 980 Pro 1TB
Kast: Be Quiet Pure Base 500 FX
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Het lampje op het moederbord (Q led) blijft branden bij DRAM. Ik vermoed dat er iets is met het geheugen. Ik weet niet of het compatibility is of dat het geheugen stuk is. Ik heb beide modules los van elkaar geprobeerd in alle 4 de banken zonder resultaat. De compatibility checker op de corsair website werkt niet

Kan iemand mij vertellen of dit geheugen toch compatible is of dat ik ander geheugen moet hebben? Ik heb gegoogled maar vind nergens een concreet antwoord.
Forever raver!
Specs: Workstation Server