Mijn vraag
Ik ben zoekende naar welk formaat scherm (curved) het meest geschikt is voor 1440p gaming?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Shooters zoals COD en The Division en ook af en toe voor mijn werk, grote schematische weergaven.
Er komt deze week een 6800xt onder de motorkap te liggen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik lees veel over voorkeur van 27 tot 32 en breder. Verschillende sites bevelen 27 aan en andere roepen 32” als beste uit. Pixeldichtheid verschilt natuurlijk sterk bij 27 en 32.
Met een 1440p kan ik met de 6800xt natuurlijk ook goede settings draaien.
Net als de meeste zit ik aan een bureau en staat het scherm op een kleine meter afstand.
Ik ben zeker in de markt voor een curved scherm, want dat heb ik als prettig ervaren op eerdere momenten.
Ik ben benieuwd naar jullie afweging en motivaties.
Dank alvast.
Ik ben zoekende naar welk formaat scherm (curved) het meest geschikt is voor 1440p gaming?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Shooters zoals COD en The Division en ook af en toe voor mijn werk, grote schematische weergaven.
Er komt deze week een 6800xt onder de motorkap te liggen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik lees veel over voorkeur van 27 tot 32 en breder. Verschillende sites bevelen 27 aan en andere roepen 32” als beste uit. Pixeldichtheid verschilt natuurlijk sterk bij 27 en 32.
Met een 1440p kan ik met de 6800xt natuurlijk ook goede settings draaien.
Net als de meeste zit ik aan een bureau en staat het scherm op een kleine meter afstand.
Ik ben zeker in de markt voor een curved scherm, want dat heb ik als prettig ervaren op eerdere momenten.
Ik ben benieuwd naar jullie afweging en motivaties.
Dank alvast.