Lang verwacht maar nu eindelijk de eerste publieke trailer voor de nieuwe Indy. ik kijk persoonlijk erg uit naar deze film.
Filmposter
Filmposter
[Voor 20% gewijzigd door rammes op 02-12-2022 08:20]
Ik zou het doen!
[Voor 20% gewijzigd door rammes op 02-12-2022 08:20]
Ik zou het doen!
[Voor 12% gewijzigd door ErikT738 op 02-12-2022 14:09]
Die "filmposter" lijkt meer op een cover voor het filmtijdschrijft Empire (sterker nog, er staat op dat het een cover is).vanaalten schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:49:
Op de filmposter van de TS staat 'january 2023'. Maar IMDB zegt "Expected June 30, 2023". Duurt nog even dus.
Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”
Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.
Mee eens. Het zou eigenlijk iets als James Bond moeten worden. Het staat meer voor een rol, in plaats van een specifieke acteur. In Crystal scull zaten al teveel kunstgrepen, in het script en qua CGI, gedaan om het werkend te krijgen, wat imho niet helemaal gewerkt heeft.defiant schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 00:20:
Indiana Jones is imho een tijdsgeest films dat past in de jaren 80 en hangt samen met het succes van Steven Spielberg in z'n hoogtijdagen. Ik blijft sceptisch rondom dit soort films, soortgelijke continuering van andere franchises uit de jaren 80 (Terminator, Predator, Alien(s), Rambo, Total Recall, etc) verliepen (imho) allemaal teleurstellend.
En hoe zeer ik vaak ook een tegenstander bent van het concept, ben ik van mening als men zo nodig de franchise levend wil houden met had moeten rebooten met een nieuwe acteur. River Phoenix zou als young Indiana in de jaren 80 nu ook al in de 50 zijn geweest.
Maar hoe kan het dan de wereld zoals waar we nu in leven weerspiegelen?Marc H schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 10:26:
[...]
Een jongere generatie Indiana Joneses, waar Harrison Ford een meer symbolische rol op de achtergrond heeft. Dat zou volgens mij best wel eens kunnen werken. Maar dan zou het wel weer in de dezelfde tijd moeten afspelen als de eerste Indy's .
Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.
https://www.festival-cann...-76th-festival-de-cannes/Indiana Jones returns to the Festival de Cannes for the world premiere of Indiana Jones and the Dial of Destiny
Ik zou het doen!
Ik zou het doen!
Hmm niet heel best zo te zien, tsja Kathleen Kennedy heeft er weer aangezetenrammes schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 22:20:
Mag je je eigen topic een schop gevenVanavond was de premiere in Cannes, de eerste reviews stromen binnen,
https://www.gamesradar.co...e-dial-of-destiny-review/
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Juist ja. Voorspelbaar en SKIIIIIP.I'm not sure how many fans want to see Indiana Jones as a broken, helpless old man who cowers in the corner while his patronising goddaughter takes the lead, but that's what we're given, and it's as bleak as it sounds.
Als zelfs de BBC zoiets al zegt... De deconstructie van sterke mannelijke karakters gaat dus nog lekker door bij Disney. Wat een trieste vertoning.Kwistnix schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 19:01:
Uit de BBC review:
[...]
Juist ja. Voorspelbaar en SKIIIIIP.
why
Don't feel bad for the suicidal cat. | Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - Bluesound N130 - Topping E30-II - JBL 4309 - SVS SB-2000 - LG 77G2 - Sony 75XF9005 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch
probleem is dat deze al minimaal 800 miljoen moet halen om break even te zijn... maar hopelijk flopt het hard en wordt kennedy eindelijk van dr troon gehaald...algalid schreef op zondag 21 mei 2023 @ 13:12:
Tot voor kort dachten velen dat de nieuwe film het mindere Crystal Skull moest doen vergeten, maar met deze recensies is alle hoop vervlogen. Sommigen denken dat de Cannes recensenten te kritisch zijn maar ik vrees dat het echt zo slecht is.
Het zal later te bekijken zijn op Disney+ zullen we maar zeggen, een bioscooptrip is het wss niet waard. Op basis van de franchise en Harrison Ford kan Disney mss hopen op minstens 500 miljoen met bezoekers die de recensies gewoon negeren (de vorige film haalde 800 miljoen).
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details