Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217290

Topicstarter
Bij mijn laptop is de rubberen voet aan de achterkant losgekomen van de laptop nu zoek ik naar dit onderdeel en bij de meeste HP laptops zit dit gewoon met dubbelzijdig tape maar bij de zbook studio x360 g5 niet daar zit er een soort support frame onder.

Nu kan ik wel nieuwe bodem panelen vinden maar zelfs dan gaan ze er vanuit dat je de rubberen voet overzet echter nergens lijken die rubberen voeten beschikbaar te zijn?

De laptop wordt dagelijks veel gebruikt en gaat meerdere keren per dag de tas in en uit maar is verder nog in zeer goede staat.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-06 16:55
Ik vind er genoeg als ik op laptop model + rubberen voet zoek.
Wat is je precieze modelnummer ?
Excuses stond als gelinkt product :+

En anders, superlijm een optie?

[ Voor 30% gewijzigd door donnie1992 op 01-12-2022 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Degene die je vind zijn allemaal plakstrips van de envy x360 serie en niet van de zbook x360 tot op heden.

Product nummer: 6FP02UT#ABA

Ik kom mogelijk uit op rubber kit van HP maar totaal 0 informatie of dit echt is wat ik nodig heb.
HP L28671-001 rubber kit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-06 16:55
Och je hebt helemaal gelijk, Ik vind zelf ook alleen maar schematics voor de zbook studio mobile .
Wat ook wel een goede is, als je een verkoper kan vinden op bijv. ebay die er meerdere verkoopt. even de verkoper een berichtje sturen. Zo vind je wel eens onderdelen die niet op internet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
lijmen is ook niet echt een optie de strip is in het midden los en uitgerekt. heb hp zelf ook maar een mail gestuurd want zelfs hun artikel nummer is maar op 2 sites te vinden en niet in europa terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ik heb hetzelfde probleem gehad. de rubberen strip er toen maar helemaal afgetrokken en kwam erachter dat de laptop nog steeds voldoende warmte kwijt kon via de onderzijde en in praktische zin was het nu makkelijker in en uit de sleeve te trekken vanwege gladdere onderkant.

~

Pagina: 1