YouTube komt zomaar met een 'suspension' uit de lucht vallen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:29
Al verscheidene jaren maak ik filmpjes voor YouTube en probeer altijd mezelf aan de regels te houden die YouTube hanteert. Deze zijn strikt en daar ben ik ook van op de hoogte. Met andere woorden, geen copyrighted materiaal, geen schokkende dingen, dierenmishandeling etc, al die nare dingen die zijn niet te vinden op mijn kanaal. Het is voornamelijk how-to video's, gameplay video's, wat timelapses en andere video's die in elk geval niet in de categorie vallen die ongewenst zijn in YouTube. Ik heb op mijn video's dan ook nergens een copyright strike.

Open ik vandaag YouTube Adsense, zie ik ineens staan dat mijn account 'suspended is'. Ik zo van; wat krijgen we nu? Dan kun je bij Policy Center normaal gesproken lezen wat het probleem is, maar dit is wat ik zie:
Ja, daar krijg je echt 'problemen' mee. Ik snap soms helemaal niets van hoe YouTube werkt, met al die algoritmes en als je iets aanklikt komen er 1001 opties wat het allemaal kan zijn. Nu zag ik toevallig in een filmpje op YouTube van een andere YouTuber in een regel dat deze 'suspension' automatisch na 30 dagen wordt opgeheven. Kan iemand dat bevestigen?

Heb inmiddels >3.400 subs en meer dan 1.000 video's dus tja, het gaat je dan wel een beetje om het hart, zeg maar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/OSfUJApEiHM5cEfiFst4sG4R.jpg

Mijn YouTube Channel