Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meade
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-05 14:15
Waar kan het door komen dat betalen met de telefoon noch bij de Rabobank noch bij de ING bank niet lukt. Ik heb alle mogelijke installaties gedaan maar ik blijf foutmeldingen krijgen: kaart wordt niet herkend. Bij twee banken geprobeerd, twee verschillende google accounts maar niks helpt. Wie heeft een idee?
...

Geen bijzondere software een gewone standaard Galaxy s22 die het voor het rest prima doet.
...

Niks gevonden, alles geprobeerd.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:21
Gebruik je een hoesje? en waar krijg je de melding kaart niet herkent op de telefoon of pin apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 02:54
Je gebruikt wel Google Wallet neem ik aan?

En volg ook deze stappen, je moet eerst van alles toe staan in je Rabo app om Google Wallet toe te staan.
https://www.rabobank.nl/p...en/contactloos/google-pay

[ Voor 68% gewijzigd door Cyriel85 op 01-12-2022 21:38 ]

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je zult toch wat meer informatie moeten geven voordat we hier wat mee kunnen. Geef eens gedetailleerd aan wat je precies doet en wat je precies tegenkomt onderweg. "Alles geprobeerd" kunnen wij niets mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Google wallet icm een S22 en de Rabobank werkt hier perfect.

[ Voor 9% gewijzigd door Ernemmer op 01-12-2022 21:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franss44
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-05 21:21
Staat notificatie van de ING-app wel aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Rooted?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IssY_I
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-03 01:22
Als je NFC knop ingedrukt houdt kom je in het NFC menu.. daar wellicht iets te vinden wat niet goed staat?
Ik gebruik ING met de Bankieren App werkt sinds dag 1 prima, 1x gehad dat ik niet kon betalen bij de AH maar na opnieuw opstarten werkt alles naar vanouds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Vast opgelost. Blijft stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:33

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

@meade Is het nog gelukt? Ik zat er ook al eens mee te frotten, maar het is mij wel gelukt.
Zie ook dit topic: Google Wallet in Nederland

Misschien vind je er wat interessants in staan.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meade
HIerbij enkele antwoorden en achtergrond. Het gedoe is gestart toen ik met mijn S10 ben geupdate van Android 10 (of 11) naar 11 (af 12). De rabo gebruikte toen nog niet Wallet (Google Pay). Daarvoor kon ik foutloos betalen met de S10. Rabobank had geen oplossing (caches gewist, afgemeld, aangemeld, opnieuw geinstalleerd, kaarten gewist etc etc). Gewacht op de S22: nieuw toestel, geen root en van niks af aan geinstalleerd. Geen resultaat: met de raboapp kon ik nog steeds niet betalen. Vervolgens de overstap van de rabobank naar Wallet. Wederom: geen effect. En ja, ik heb op twee manieren de pas geprobeerd te koppelen. Vanuit de rabobank app: dan wordt de pas gekoppeld maar een het werkt niet. Dat wil zeggen: op pinautomaten komt de melding: kaart niet herkend. Ook geprobeerd: pas aan Wallet toevoegen in Wallet door het lange paskenmerk nummen in te voegen (ja, inclusief de laatste drie cijfers die niet mee gekopieerd worden) en alles wordt in Wallet herkend maar het kan niet afgerond worden. Wallet meldt iets in de trant van: Instellen contactloos betalen ken niet afgerond worden. Neem contact op met uw bank. Die lieten mij desgevraagd weten: is een probleem. Maar dat wist ik al, en dat is het maanden. Daarna gedacht: een andere bank proberen. ING rekening geopend, pas gekoppeld (niet wallet, want dat doet ING niet) en geprobeerd: pas wordt niet herkend. Niet verder mee aan testen en bellen gegaan; beetje moedeloos. En voor de volledigheid: NFC werkt, is aan en goed ingesteld.

S22, laatste Android, geen root, geen toestanden, google account zonder problemen en al jaren actief.

Groet... en dank voor alle reacties. Heb even niet gekeken dus vandaar de late reactie. Gegeven tips moet ik nog opvolgen voorzover ik ze niet al eerder heb uitgeprobeerd.

[ Voor 3% gewijzigd door meade op 04-12-2022 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:33

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik raad aan om de gegevens die je invult zo exact gelijk te maken met je bankgegevens.
Dus geen Jan Janssen invullen als er op je pas J. Janssen staat. Na verwoede pogingen is het mij uiteindelijk gelukt.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meade
AW_Bos schreef op zondag 4 december 2022 @ 22:05:
Ik raad aan om de gegevens die je invult zo exact gelijk te maken met je bankgegevens.
Dus geen Jan Janssen invullen als er op je pas J. Janssen staat. Na verwoede pogingen is het mij uiteindelijk gelukt.
Een betaalpas toevoegen in Wallet gaat via een nummer dat uit de betaalapp van de Rabobank gehaald moet worden. Na dat nummer ingevuld te hebben verschijnen de pasgegevens. Die vul ik dus niet zelf in maar haalt Wallet via het ingevoerde nummer zelf op. Ik kan die gegevens wijzigen maar afgezien van een ontbrekende punt en kapitalen ipv kleine letters: geen verschil. Ik heb de punt toegevoegd en de naam in hoofdletters gezet. Geen succes, nog steeds de melding dat het aanmelden voor contactloos betalen niet kan worden afgerond. Pas is nieuw en er kan contactloos mee betaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05 18:58
meade schreef op zondag 4 december 2022 @ 23:16:
[...]

Een betaalpas toevoegen in Wallet gaat via een nummer dat uit de betaalapp van de Rabobank gehaald moet worden. Na dat nummer ingevuld te hebben verschijnen de pasgegevens. Die vul ik dus niet zelf in maar haalt Wallet via het ingevoerde nummer zelf op. Ik kan die gegevens wijzigen maar afgezien van een ontbrekende punt en kapitalen ipv kleine letters: geen verschil. Ik heb de punt toegevoegd en de naam in hoofdletters gezet. Geen succes, nog steeds de melding dat het aanmelden voor contactloos betalen niet kan worden afgerond. Pas is nieuw en er kan contactloos mee betaald worden.
Dat klinkt heel anders dan hoe ik mijn rabopas toevoeg.
In de Rabo app moet je de dienst koppelen via 'Zelf regelen > betaalmethoden > koppelingen'. Vervolgens wordt hij aangemaakt in de Google Wallet. Er hoeft nergens een nummer ingevuld te worden bij mij.

En wat is de foutmelding bij ING als je de betaalpas aanmaakt?
Werkt je NFC verder wel zonder problemen ( zaken uitlezen bijv)?

Overigens inderdaad nog een belangrijke vraag waarvan ik het antwoord niet zie. Gebruik je een hoesje?

[ Voor 15% gewijzigd door soskes op 05-12-2022 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
meade schreef op zondag 4 december 2022 @ 23:16:
[...]

Dat gaat bij de Rabobank niet lukken inderdaad, je moet het via de app van de Rabobank doen.

https://www.rabobank.nl/p...an-de-slag-met-google-pay

[ Voor 5% gewijzigd door Ernemmer op 05-12-2022 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-05 11:52
Zijn je Google Play Services actueel? Die updaten verhielp destijds op een S8 dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meade
Ik heb beide methoden gebruikt bij de Rabo. Ook de toevoeging vanuit de raboapp. Dat gaat zonder foutmelding maar dan krijg ik dus bij pinautomaten dat de pas niet herkend wordt. Ing kan ik niet meer uitproberen want ik heb die rekening opgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IssY_I
meade schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:22:
Ik heb beide methoden gebruikt bij de Rabo. Ook de toevoeging vanuit de raboapp. Dat gaat zonder foutmelding maar dan krijg ik dus bij pinautomaten dat de pas niet herkend wordt. Ing kan ik niet meer uitproberen want ik heb die rekening opgezegd.
Dat je de pas hebt toegevoegd zonder foutmelding betekend niet dat je ie klaar voor gebruik is.. bij de ene toestel toevallig wel en de ander niet.. staan je NFC instellingen goed? Je hebt daar namelijk 2 opties die je moet aanvinken voordat pinautomaten je gegevens herkennen. Als dat goed staat en het werkt nog steeds niet ... Wat heb je toen gedaan? Restart zou helpen bijvoorbeeld. Gebruik je een hoesje? Heb je een ander pinautomaat geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
meade schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:22:
Heb je het rekeningnummer over gekopieerd of over getypt? Ik zit bij de ABN en daar gaat op een of andere manier fout als je het nummer kopieert. Ik moet dit dus echt typen. Misschien speelt dit ook bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meade
Ik heb voor de zekerheid nog een keer gecheckt. Aanmelden van de pas vanuit de raboapp volgens de voorgeschriften. De pas staat vervolgens in Wallet. Betaling proberen: Ongeldige kaart is de melding op het pinapparaat. Vervolgens betalen met de pas: geen probleem. NFC staat volgens het boekje ingesteld (daarom kan ook worden vastgesteld dat er een ongeldige kaart is door het pinapparaat; zou er geen NFC contact zijn, dan kan dat ook niet worden vastgesteld nietwaar?).

Het pasnummer typen of kopieeren maakt niet uit: Kan kaartinstellingen voor contactloos betalen niet afronden blijft de eindboodschap.

Geen hoesjes

NFC: aan, contactloze betalng: Google Pay, Overige: Google Wallet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IssY_I
En als je die hele Google Pay / Google wallet skipt en gewoon op de "normale manier" contactloos met je phone betaald, dat al geprobeerd? Staat je Rabo app toevallig niet ultieme sluimerstand? NFC app (zoeken tussen systeem apps) cache en/of gegevens van verwijderd? Je telefoon al een keer of 2 opnieuw opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meade
Rabo kan alleen via Google Pay, Wallet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IssY_I
Staat je Rabo app toevallig niet ultieme sluimerstand? NFC app (zoeken tussen systeem apps) cache en/of gegevens van verwijderd? Je telefoon al een keer of 2 opnieuw opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:13
Ik heb geen Samsung, maar wel ervaring met andere Android telefoons. Waar staat precies je secure element op in de instellingen van je toestel bij NFC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meade
IssY_I schreef op maandag 5 december 2022 @ 18:16:
Staat je Rabo app toevallig niet ultieme sluimerstand? NFC app (zoeken tussen systeem apps) cache en/of gegevens van verwijderd? Je telefoon al een keer of 2 opnieuw opgestart?
nee, ja (meerdere keren zelfs), ja (idem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meade
Jimster schreef op maandag 5 december 2022 @ 18:59:
Ik heb geen Samsung, maar wel ervaring met andere Android telefoons. Waar staat precies je secure element op in de instellingen van je toestel bij NFC?
Geen idee.Wat kan op (mijn) s22: instellingen, verbindingen, nfc en contactloze betalingen: aan of uitzetten. Dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meade
IssY_I schreef op maandag 5 december 2022 @ 18:16:
nee, ja en ja (meerdere keren zelfs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:13
meade schreef op maandag 5 december 2022 @ 19:50:
[...]
Geen idee.Wat kan op (mijn) s22: instellingen, verbindingen, nfc en contactloze betalingen: aan of uitzetten. Dat is alles.
Als je op die regel klikt (NFC en contactloze betalingen), dan kom je in een volgend menu waar onderin staat: contactloze betalingen. Wat zie je als je daar op drukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IssY_I
Ik heb zojuist mijn creditcard 💳 aan Google wallet toegevoegd. Ging als koek en ei helemaal automatisch hoefde geen nummertjes in te tikken of wat dan ook.
Bij NFC instellingen Google Pay geselecteerd en bij overig, Wallet aangevinkt. Morgen even testen dat Wallet/Pay gebeuren van Google. Eerste keer dat ik het ga gebruiken.

Is er trouwens een makkelijke manier om van de bankieren app van ING (die gebruikt "Nearby" ipv Wallet) te switchen als ik een betaling wil doen met G-Pay of moet ik elke keer in de NFC instellingen duiken en dit veranderen? Gaat dit dan automatisch of niet?

Ik heb nu dus 2 verschillende betaalpassen met 2 verschillende NFC instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meade
Jimster schreef op maandag 5 december 2022 @ 19:58:
[...]

Als je op die regel klikt (NFC en contactloze betalingen), dan kom je in een volgend menu waar onderin staat: contactloze betalingen. Wat zie je als je daar op drukt?
Na daarop geklikt te hebben staat daar: Google Pay (met een blauw cirkeltje, dus actief). Onderaan dat scherm staan twee opties: Betalingen en Overig. Als je op op Overig tikt krijg je de opties:
Nearby (niet actief)
Google Wallet (actief)
Mobiele Sleutel (is van mijn auto, niet actief)
Nearby nogmaals maar dan daaronder in lichtgrijs Work (niet actief)

Ik heb eerder van Rabo het advies gekregen om nearby uit te vinken (en dat heb ik dus gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IssY_I
meade schreef op maandag 5 december 2022 @ 21:24:
[...]

Na daarop geklikt te hebben staat daar: Google Pay (met een blauw cirkeltje, dus actief). Onderaan dat scherm staan twee opties: Betalingen en Overig. Als je op op Overig tikt krijg je de opties:
Nearby (niet actief)
Google Wallet (actief)
Mobiele Sleutel (is van mijn auto, niet actief)
Nearby nogmaals maar dan daaronder in lichtgrijs Work (niet actief)

Ik heb eerder van Rabo het advies gekregen om nearby uit te vinken (en dat heb ik dus gedaan).
bij het instellen van mijn creditcard naar Google pay heeft Google Wallet app de NFC instellingen veranderd (automatisch) en toen ik in de NFC instellingen dook om te zien wat er is veranderd zag ik dat Nearby aangevinkt is icm Google Pay.

Dus;

Google Pay is aangevinkt (blauwe cirkel)
Overig:
Nearby is aangevinkt
Wallet (niet actief)

Zo heeft de wallet app dit voor mij gekozen.

Morgen even uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraakhelder
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 07-05 10:06
Heb je je scherm wel ontgrendeld als je gaat betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meade
Kraakhelder schreef op maandag 5 december 2022 @ 21:52:
Heb je je scherm wel ontgrendeld als je gaat betalen?
Jazeker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IssY_I
IssY_I schreef op maandag 5 december 2022 @ 21:50:
[...]

bij het instellen van mijn creditcard naar Google pay heeft Google Wallet app de NFC instellingen veranderd (automatisch) en toen ik in de NFC instellingen dook om te zien wat er is veranderd zag ik dat Nearby aangevinkt is icm Google Pay.

Dus;

Google Pay is aangevinkt (blauwe cirkel)
Overig:
Nearby is aangevinkt
Wallet (niet actief)

Zo heeft de wallet app dit voor mij gekozen.

Morgen even uitproberen
toon volledige bericht
Werkte prima :w :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meade
ik ga wallet uitschakelen want die staat bij mij aan... (wat mij ook niet onlogisch lijkt overigens als google pay in wallet is gewijzigd..)

[ Voor 43% gewijzigd door meade op 06-12-2022 19:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kraakhelder
meade schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:58:
ik ga wallet uitschakelen want die staat bij mij aan... (wat mij ook niet onlogisch lijkt overigens als google pay in wallet is gewijzigd..)
Google Pay is niet in Google Wallet gewijzigd.
Google Pay maakt onderdeel uit van Google Wallet. Je kaart wordt opgeslagen in Google Wallet, Google Pay regelt de betaling. Zo staat het overigens ook in de gebruiksaanwijzing van Google; https://support.google.co...ctloze%20betalingen%20toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IssY_I
Kraakhelder schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 21:28:
[...]

Google Pay is niet in Google Wallet gewijzigd.
Google Pay maakt onderdeel uit van Google Wallet. Je kaart wordt opgeslagen in Google Wallet, Google Pay regelt de betaling. Zo staat het overigens ook in de gebruiksaanwijzing van Google; https://support.google.co...ctloze%20betalingen%20toe.
(y)
Wallet en Pay zijn 2 opzich staand afzonderlijke diensten. Waar en wanneer je Wallet moet gebruiken zal wel te maken hebben per land of pinapparaten in het buitenland zoals in Amerika die hele andere betaal diensten gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meade
Getest met Wallet uit gevinkt: onbekende kaart is de boodschap op het pinapparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IssY_I
IssY_I in "Betalen met smartphone"

Lees dit nu eens goed 🤦

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meade
Ik dank iedereen voor de suggesties, inclusief de raad om iets goed te lezen. Helaas werkt het nog steeds niet. Wat mij betreft einde verhaal.

Dank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kraakhelder
meade schreef op woensdag 7 december 2022 @ 21:29:
[...]

Ik dank iedereen voor de suggesties, inclusief de raad om iets goed te lezen. Helaas werkt het nog steeds niet. Wat mij betreft einde verhaal.

Dank.
Altijd jammer dat het iemand niet lukt de settings juist te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• www.pbot.nl
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 20-01-2023
Beste, heeft u al een oplossing? Ik heb sinds 27 december een Google Pixel telefoon en ervaar exact hetzelfde. Rabobank en Google kunnen mij nog geen oplossing bieden. Het werkt wel op mijn oude Samsung s22. Ook wanneer ik het nu test met een andere pinpas. Ik hoop dat iemand het antwoord weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meade
dag,

Nee geen oplossing en die komt er ook niet. Ik heb een lang gesprek gehad op een kantoor van de Rabobank. De oorzaak ligt bij Mastercard; via Mastercard worden de Rabo/Google Pay betalingen afgewikkeld en om een onduidelijke reden kan, en dus niet in alle gevallen, Mastercard een betaalkaart afwijzen met name na een wisseling van telefoon of Androidversie. En dat blijft zo, aldus de Rabo-bank, tot Mastercard en Google het oplossen. Heb als goedmaker een bosje bloemen van de Rabobank gekregen. Dat dan weer wel.

Ik ben overgestapt op een iPhone en met ApplePay: geen probleem met de oude betaalpassen van de Rabobank. Die overstap heb ik overigens niet vanwege dit gedoe gemaakt. Toch een oplossen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr1cKy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-02 20:35
Zou het aanvragen van een nieuwe betaalpas in zo'n geval kunnen helpen?

Ik neem aan dat je dan een ander passnummer krijgt en er dus nog geen telefoon aan gekoppeld is geweest.

Ik ervaar namelijk hetzelfde probleem, ben overgestapt van een Samsung S21 naar een Google Pixel 7. Op de S21 geen probleem.

Wat ik dus ook meemaak, ik heb een Galaxy Watch 4 Classic, die ik dus ook opnieuw moest instellen. Het koppelen van de pas op mijn horloge moet ik via mijn telefoon doen en dat lukt wel. Mogelijk omdat dit ook een bestaand apparaat is waarop de pas eerder ook heeft gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meade
Of een nieuwe pas helpt betwijfel ik want in de periode dat het niet werkte is mijn betaalpas een keer vervangen (gewoon vanwege de periodieke vervanging) maar het valt te proberen. Ik heb nooit een watch in gebruik gehad dus wat dat betreft geen ervaring.

Wat ik ook heb geprobeerd maar wat ook niet hielp: google pay onder een ander google account activeren.

Succes bij de pogingen maar ik zou het betaalpasje voorlopig nog maar even meenemen naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-05 18:28
is het mogelijk om mijn ING creditcard toe te voegen aan mobiel betalen?
Ik krijg het niet voor elkaar. Weet niet of het een bug is of iets anders.
Ik kan ook gewoon contactloos betalen met mijn CC pasje. Dus zie niet waarom het ook niet met mobiel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:32

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
lHybridl schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:10:
is het mogelijk om mijn ING creditcard toe te voegen aan mobiel betalen?
Ik krijg het niet voor elkaar. Weet niet of het een bug is of iets anders.
Ik kan ook gewoon contactloos betalen met mijn CC pasje. Dus zie niet waarom het ook niet met mobiel kan?
Waar probeer je die toe te voegen? Google Pay / Wallet wordt Niet ondersteund door de ING. En volgens mij kan je via hun eigen App geen creditcards toevoegen aan mobiel betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-05 18:28
rens-br schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:21:
[...]

Waar probeer je die toe te voegen? Google Pay / Wallet wordt Niet ondersteund door de ING. En volgens mij kan je via hun eigen App geen creditcards toevoegen aan mobiel betalen.
Eigen app idd. Raar dat dat niet kan
Pagina: 1