Geachte heren/dames,
Een tijd geleden heb ik via een energieleverancier een Netatmo slimme thermostaat aangeschaft. Ik had van tevoren gekeken of dit compatibel was met de CV (een Nefit Smartline Basic) en dat was die.
Nu heb ik wel eens eerder thermostaten geinstalleerd, maar dit keer is het mij niet gelukt.
Ik vermoed dat ik de energietoevoer voor de regelmodule (of hoe het ook heet) moet Mcguyveren door er een stekker aan te frummelen zodat het prik kan krijgen van een huisaansluiting. Want ik zie niet waar ik het vandaan moet halen bij mijn CV?
Ik hoop dat de foto's e.e.a. duidelijk maken..weergeeft de huidige situatie.
:strip_exif()/f/image/2sXFlfbZGqHe01xeIjlEcj9j.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cWFmXMjR3dX289UJXvqz82ME.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7Iu2MUkb6RfYsAl79DgkZ86n.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oBFkbkAjkQ9xQeIVnqFvtUNE.jpg?f=fotoalbum_large)
Een tijd geleden heb ik via een energieleverancier een Netatmo slimme thermostaat aangeschaft. Ik had van tevoren gekeken of dit compatibel was met de CV (een Nefit Smartline Basic) en dat was die.
Nu heb ik wel eens eerder thermostaten geinstalleerd, maar dit keer is het mij niet gelukt.
Ik vermoed dat ik de energietoevoer voor de regelmodule (of hoe het ook heet) moet Mcguyveren door er een stekker aan te frummelen zodat het prik kan krijgen van een huisaansluiting. Want ik zie niet waar ik het vandaan moet halen bij mijn CV?
Ik hoop dat de foto's e.e.a. duidelijk maken..weergeeft de huidige situatie.
:strip_exif()/f/image/2sXFlfbZGqHe01xeIjlEcj9j.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cWFmXMjR3dX289UJXvqz82ME.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7Iu2MUkb6RfYsAl79DgkZ86n.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oBFkbkAjkQ9xQeIVnqFvtUNE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vwsd1kK7TD6RypDLPB2ntB8g.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 61% gewijzigd door Burakius op 01-12-2022 20:24 ]