Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nldls
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 07:54
Ik heb thuis 2 eminent camera's die gekoppeld zijn met een Synology nas

Eminent EM6360 bedrade camera rechtstreeks naar de router met meegeleverde POE injectie
Eminent EM6330 wifi camera
Router is een TP Link Archer C7 V2

Nu gaf in eerste instantie de bedrade camera problemen. Deze viel constant weg en was dan niet bereikbaar via de synology app. Gecheckt via de browser of ik de webpagina kon bereiken, maar ook dat werkte niet, hij was dus echt onbereikbaar. Soms kwam hij opeens weer terug voor een dag, viel dan weer weg voor een uur, of een paar dagen.

Inmiddels het volgende gedaan:
* Nieuwe netwerk kabel tussen camera en router
* Nieuwe POE injectie splitter
* Nieuwe adapter

Dit hielp allemaal niet, dus eminent heeft mijn camera kosteloos omgeruild (Buiten de garantie, ze zijn geweldig). Maar ook met de nieuwe camera en alle nieuwe kabels blijft het probleem.

Ik heb inmiddels geen flauw idee meer waar ik het zoeken moet. Ik vermoed ergens dat de router gewoon niet goed meer is, maar geen idee hoe ik dat moet testen.

Ik heb sowieso wel issues met deze router, want ik heb een T-Mobile internet abo van 1gbps. Regelmatig heb ik de vast bedrade PC een hele slechte verbinding (50 mbit) en na een software reboot van de router werkt alles weer. Dat gebeurt best regelmatig.

[ Voor 10% gewijzigd door nldls op 01-12-2022 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 09:25
Ping google eens een paar minuten, kijken of je een hoge packet loss hebt.
Ook even je router paar minuten pingen.

[ Voor 21% gewijzigd door kmichael op 01-12-2022 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nldls
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 07:54
Heb nu beide lopen.

Router - 310 packets, 0 packet loss, Gemiddeld 2 ms, max 21 ms.
Google - 326 packets, 0 packet loss, Gemiddeld 9 ms, max 85 ms