met papier mache kun je alles maken!!
Probeer gewoon verschillende sloperijen..
Ik heb nog een andere liggen, mag je hebben voor 25,=. Ik woon in Rotterdam.
Concrete Loop Watercooling
800ltr + 1400ltr pomp, rad (ca 20x15x2,5cm) 6 meterslang, reservoir 2x 90mm fanz, dangerdan waterblok, klemmetjes, holddownclip,fingergaurds, en 1x 80mm fan... bla bla.. intresse mail dan maar ff...psygho@hotmail.com, e check anders in vraag en aanbod, daar komen ook alle plaatjes van de spullen.. iig dat ben ik van plan..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
wat is die grote voorin dan?
En is dat slopen moeilijk? anders ga ik naar die sloperij, met mijn dremel
die grote vorin is om de moter af te koelenOp woensdag 29 augustus 2001 20:00 schreef Servowire het volgende:
je moet toch dat ding onder het dashboard hebben?
wat is die grote voorin dan?
En is dat slopen moeilijk? anders ga ik naar die sloperij, met mijn dremel
en de radiator die wij gebruiken voorde waterkoeling, is een verwarmings radiator
as simple as that
Past ie in je kast denk je?

servertje doet soms moeilijk
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Op woensdag 29 augustus 2001 20:05 schreef 2Dutch2 het volgende:
Ik zag deze vandaag bij ons op de stoep.
Past ie in je kast denk je?
[afbeelding]
edit:
servertje doet soms moeilijk
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
van is toch echt met een f
Dt krijg je zowiezo wel als de lucht warm word (en dus op stijgt)Op woensdag 29 augustus 2001 20:27 schreef 2Dutch2 het volgende:
Niet erg lijkt me, het werkt pas goed als er een luchtstroom langs die "vinnen" gaat.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel