Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een gaming monitor voor mijn PS5, maar ben niet van plan er meer dan 250-300eu aan uit te geven.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik speel nu op een24" Full HD scherm van HP met maar 60Hz, dus ik ben niet heel veel gewend. Scherm is kapot dus moet een nieuwe, maar ik denk dat ik al snel een goede upgrade heb voor niet al te veel geld.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op Coolblue wat rondgeneusd, maar er zijn ook een hoop merken die ik niet al te goed ken. Vaak zijn dit juist de goede merken, en zijn de bekendere wat 'minder'. Maar daarom wend ik me ook tot jullie!
Waar ik naar gekeken heb en wat ik (denk ik) nodig heb/wil:
- Maximaal 300 euro
- 120 Hz of meer
- 27 inch
- Snelle reactietijd
- Curved scherm mag, maar is geen must.
- Voor de rest natuurlijk zoveel mogelijk waar voor zo weinig mogelijk geld
Ik ben op zoek naar een gaming monitor voor mijn PS5, maar ben niet van plan er meer dan 250-300eu aan uit te geven.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik speel nu op een24" Full HD scherm van HP met maar 60Hz, dus ik ben niet heel veel gewend. Scherm is kapot dus moet een nieuwe, maar ik denk dat ik al snel een goede upgrade heb voor niet al te veel geld.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op Coolblue wat rondgeneusd, maar er zijn ook een hoop merken die ik niet al te goed ken. Vaak zijn dit juist de goede merken, en zijn de bekendere wat 'minder'. Maar daarom wend ik me ook tot jullie!
Waar ik naar gekeken heb en wat ik (denk ik) nodig heb/wil:
- Maximaal 300 euro
- 120 Hz of meer
- 27 inch
- Snelle reactietijd
- Curved scherm mag, maar is geen must.
- Voor de rest natuurlijk zoveel mogelijk waar voor zo weinig mogelijk geld