Hoeveel data verbruikt jouw puber

Pagina: 1
Acties:
  • 2.353 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chickendorp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ben benieuwd hoeveel data een gemiddelde middelbare scholier heeft/verbruikt per maand.
Hiermee hoop ik een goede keus te kunnen maken.

Momenteel heeft mijn zoon nog een abo dat hij in groep 8 had, dat betrof 1,5GB per maand.
Bij zijn abo kun je niet makkelijk inzien wat je verbruik door het jaar heen is geweest, dus vandaar de vraag.

Misschien handig om ook de provider er bij te zetten?

[ Voor 9% gewijzigd door Chickendorp op 01-12-2022 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chickendorp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mijn zoon van 11: 1,5GB bij YouFone

[ Voor 20% gewijzigd door Chickendorp op 01-12-2022 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Highland
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:31
Mijn bovenbouwpubers: 250 Mb. En de afgelopen maanden af en toe een extra databundel van hun zakgeld. Meeste deden ze toch op WiFi, thuis of op school.

Recent toch maar een andere bundel aangeschaft voor ze van 4Gb. Prijsverschil was gering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japiooo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:22
Zoon van 17 (mbo) en dochter van 14 (havo). Beide bundel van 12 GB bij Simpel.
Tot nog toe voldoende. Tiktok, Netflix en Spotify.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23:21
Die van mij zal wel verwend zijn, maar goed. Mijn 9-jarige zoon heeft een unlimited abonnement. Dit ivm de meerdere reisjes die we maken en niet afhankelijk wil zijn van vakantiepark- en/of vliegveldwifi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bgrr
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Vodafone red together in combi met Ziggo internet thuis dus een gezamelijke bundel van 200gb/m met 4 simkaarten

Wat een genot om nergens naar hoeven te kijken tijdens vakanties, weekendjes weg op de boot enz...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:47

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik heb een kpn unlimited abbo, iedereen zit allemaal in hetzelfde gezin. Ze hebben standaard 0 , 1 en 10Gb en ik geef de eerste 2 daar nog vanuit mijn abbo 5Gb bij elke maand en kan herhaald worden..

Voor in totaal 50 euro per maand (diverse bundel kortingen vallen hier ook onder) iedereen voorzien op mobiel gebied en wat extra tv zenders. Onderling bellen is gratis.

Kan vast goedkoper, maar vind het wel prima zo. Zeker die van 10Gb kan ook net zo goed naar 1Gb. Dat scheelt dan weer een paar euro.

[ Voor 3% gewijzigd door Falcon op 02-12-2022 07:15 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antidote
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:56
Hier twee abonnementen van 12 GB en onbeperkt bellen bij Simpel. Het abonnement kost een tientje, het dataplafond 50 cent. Zelf heb ik hetzelfde abo zonder plafond. De huidige aanbieding is 14 GB voor dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:27
Brugklasser van 12 verbruikt hier ongeveer 10Gb/mnd. Ze blijft daarmee ongeveer binnen het HN 10Gb bonustegoed zodat ik de overige 10Gb via Thoorn weer kan incasseren en netto geld verdien aan het 10 euro abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Opsomtopics zijn niet gewenst op Tweakers.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.