• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 15:47
Hoi,

Ik heb mijn palm al een paar maanden niet opgeladen ivm vakantie. Ik heb hem ook niet gebruikt.

Nu zetten ik hem een paar dagen geleden aan, en na 1 minuut kreeg ik de mededeling van mijn Palm Vx dat zijn accu leeg was. En inderdaad het metertje was leeg.

Nu wilde ik hem morgen in de lader gaan doen ( staat ergens anders) en zette hem nog 1 x aan. 1 seconden na het aanknopje te hebben aangeraakt ging hij uit. Nu wil hij helemaal niet meer aan!
Niet zo'n probleem op zich, behalve als ik al mijn gegevens kwijt ben!!! Dus wie verlost mij uit mijn twijfel?
Blijven de gegevens bewaard in de palm?

American Express vraagbaak

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 15:47
Pfff!
Thank God!

Ik ben maar slim geweest en op zoek gegaan naar de doos met boekjes en het antwoord gezocht:

Het komt er op neer dat nadat je palm helemaal uit gaat en niet meer aan wil, dat hij nog genoeg power heeft voor ongeveer 1 week data onthouden.

Ik ben dus gered ;)

Bedankt voor ieders reactie, en laat het een les zijn!
Een hangijzer mag.

American Express vraagbaak

Verwijderd

als ie niet meer aangaat heb je nog voor ongeveer 7 dagen prik zonder data te verliezen....

;)

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Daarom laat ik m'n Palm dus fijn in z'n cradle zitten :)

Maareh, als je hem niet gebruikt hebt en de accu was vol toen je wegging hoort ie na 7 dagen zeker niet op te zijn...

[Edit]
Laat maar! Ik las een week, niet 'een paar maanden' :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb ook problemen met de accu van mijn Palm V(x); deze is zo goed als defect en laadt ook niet meer op. Vanavond ga ik bij Palm Tech Center langs om hem (hopelijk!) te laten repareren.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
YES! Mijn Palm laadt weer op. :)

De batterij was defect en de aansluit-punten voor de cradle waren dicht gelijm. |:(

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1