Toon posts:

Hoe mijn AirPods Pro 2 verwijderen uit zoek mijn/app?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• _Nijntje_
  • Registratie: November 2022
  • Niet online
Beste allemaal,

Ik had nog een vraagje.

Ter aanleiding van mijn vorige vraag. Iemand (Batterijstatus/widgets)

Iemand zei dat ik mijn Airpods Pro 2 het beste niet meer kon verbinden met de zoek mijn functie/ app.
Om de Batterijstatus weer ‘normaal’ te krijgen zoals de Airpods Pro 1. Ik heb ook het idee dat doordat mijn Airpods pro 2 steeds verbonden is met de zoek mijn app dit de batterij sneller leeg trekt. Nu had ik een paar vragen hierover.
Als ik mijn Airpods verwijder uit de zoek mijn app en dus verwijder uit mijn iCloud kan dan gewoon nog wel mijn Airpods Pro 2 wel gewoon gebruiken?

Uiteraard weet ik dat ik mijn Airpods dan niet ‘actief’ kan zoeken enz. Maar kan ik dan nog wel geluid afspelen? Ik wilde het zelf proberen om ze te verwijderen maar durf het toch niet op eigen houtje aan.

Dus mijn vraag is zou iemand mij stap voor stap kunnen/willen uitleggen hoe ik mijn Airpods pro 2 goed en correct kan verwijderen? Ik wil namelijk kijken of mijn batterij van de Airpods pro 2 hierdoor langer meegaan.

Alvast enorm bedankt voor het willen uitleggen. En wellicht is het heel makkelijk allemaal maar heb er niet zoveel verstand van en ben veel te bang dat ik iets verkeerd doe. Dus ik dacht ik vraag het nog 1x hier.

Bedankt alvast!

Alle reacties

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:00
Wat je Airpods nu doen is 'normaal', tenminste voor de gen 2 versie. Als je de functionaliteiten waarvoor je deze nieuwe versie (neem ik aan) hebt gekocht allemaal wil gebruiken kan je ook jouw versie van 'normaal' bijstellen.

De instructies die je zoekt staan allemaal vrij uitgebreid op de website van Apple. Kom je er hier niet mee uit, geef dan a.u.b. even aan welke stap problemen oplevert: https://support.apple.com...e/iphone/ipha94b7686e/ios

• _Nijntje_
  • Registratie: November 2022
  • Niet online
Archer_VC10 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:28:
Wat je Airpods nu doen is 'normaal', tenminste voor de gen 2 versie. Als je de functionaliteiten waarvoor je deze nieuwe versie (neem ik aan) hebt gekocht allemaal wil gebruiken kan je ook jouw versie van 'normaal' bijstellen.

De instructies die je zoekt staan allemaal vrij uitgebreid op de website van Apple. Kom je er hier niet mee uit, geef dan a.u.b. even aan welke stap problemen oplevert: https://support.apple.com...e/iphone/ipha94b7686e/ios
Bedankt voor je reactie!
Klopt, helemaal dat ik alle nieuwe functies zou willen gebruiken die AirPods Pro heeft. Maar ik heb het idee (maar kan ook aan mij liggen hoor.) Dat mijn AirPods Pro 2 sneller leeg raken dan de vorige versie Pro. Ik gebruik Mijn AirPods niet zoveel en ze zitten dan gewoon in de case en doe er een echt niks mee heb ze dan helemaal opgeladen tot 100% en toch loopt de batterij aanzienlijk sneller leeg de case. Mijn Airpods blijven dan uiteraard wel op 100% gezien ze in de case zitten. Vandaar dat ik even wilde proberen om de zoek mijn uit te zetten. Ik heb het idee dat het daardoor kan komen doordat je Airpods steeds verbonden zijn en je locatie zoeken. Wilde kokkken als ik die functie even uit zou zetten of dat dan wat zou uitmaken voor de batterij duur.
Bedankt voor de link!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee