Op woensdag 29 augustus 2001 23:18 schreef hellogoodbye het volgende:
Voor de échte RC2000 liefhebber: deze versie is dus door een totaal ander bedrijf gemaakt. Dus vergeet de schitterende super-realistische smalle benauwde prachtig gestructureerde stages van RC2000 maar. Dit zijn ZEER brede arcade baantjes van over de hele wereld (zie de flutterige screenshots maar). Dit spel heeft eigenlijk helemaal niets met RC2000 te maken. In RC2000 haal ik regelmatig m'n voet van het pedaal om dat ik voor mijn gevoel veel te hard ga over die smalle hobbelige paadjes: zowat net als in 't echt: doodeng. Dat zal in deze 'nieuwe versie' niet gebeuren, vrees ik. It has ARCADE written all over it.
Dit wilde ik net zeggen. Magnetic Fields heeft de vorige editie gemaakt en die was in 1 woord geweldig en een goede concurrent van cmr 2.0 qua besturing te noemen en het spel overtreft cmr 2.0 zelfs qua graphic detail. De banen waren echt goed in detail uitgewerkt, echt hele toffe parcours.
Ik heb deze nieuwe rally championship gespeeld en ben echt heel boos dat MF deze niet heeft gemaakt, want dit spel zuigt imho

Ik blijft dus gewoon RC 2000 spelen.