Rally Championship Xtreme demo is uit

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:29
Ik las net op www.gamers.nl dat de demo van Rally Championship Xtreme, de opvolger van RC2000, is uitgebracht.

Jammer genoeg is de link nogal langzaam (20kb/s) maar hopelijk is ie het wachten waard.

directe link: http://www.demonews.com/downloads/rally_xtreme.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 21:19

koornee

3!

zijn er nog geen mirrors? die site is wel heel erg traag hier. :(

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duurt wel lang voordat die wagen total-loss is.. >:)

En als je te ver van het parcour afwijkt, spring je ineens terug naar de track :r

Verders ziet er wel goed uit, beetje traag, afhankelijk van camerapositie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:10
kijk anders ff hier op staan er ook een paar .

http://www.3dfiles.com/games/

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAN
  • Niet online

LAN

Heeft iemand em al gespeeld?
Issie goed?
Physiek ook goed?
Gameplay goed?
breng verslag uit p:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-10 15:59
yeah! eindelijk een racespel! there is a god! :)

ff serieus. RC2000 is echt het beste racespel dat ik gedaan heb, ben erg benieuwd naar Xtreme!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

tijd voor wat screenshots

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NO problemmo

Afbeeldingslocatie: http://www.3dfiles.com/gamepics/r/rallychampionshipxtreme1b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.3dfiles.com/gamepics/r/rallychampionshipxtreme2b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.3dfiles.com/gamepics/r/rallychampionshipxtreme3b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAN
  • Niet online

LAN

Stilstaande beelden zeggen weinig, kijk maar naar screenshots max payne enzo.
Die screenshots die hier staan zien er ook niet echt lekker uit moet ik zeggen.
O well, bijna binnen, eindelijk weer eens een nieuw rallyspel. (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 augustus 2001 22:48 schreef LAN het volgende:
Stilstaande beelden zeggen weinig, kijk maar naar screenshots max payne enzo.
Die screenshots die hier staan zien er ook niet echt lekker uit moet ik zeggen.
O well, bijna binnen, eindelijk weer eens een nieuw rallyspel. (:
Beetje moeilijk films online gooien op got :0 kan proberen maar lukt m=niet zo ;) lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de échte RC2000 liefhebber: deze versie is dus door een totaal ander bedrijf gemaakt. Dus vergeet de schitterende super-realistische smalle benauwde prachtig gestructureerde stages van RC2000 maar. Dit zijn ZEER brede arcade baantjes van over de hele wereld (zie de flutterige screenshots maar). Dit spel heeft eigenlijk helemaal niets met RC2000 te maken. In RC2000 haal ik regelmatig m'n voet van het pedaal om dat ik voor mijn gevoel veel te hard ga over die smalle hobbelige paadjes: zowat net als in 't echt: doodeng. Dat zal in deze 'nieuwe versie' niet gebeuren, vrees ik. It has ARCADE written all over it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAN
  • Niet online

LAN

jammer....
maarrrr kunnen we nog wat verwachten van de makers van rc2000? en ook binnen een betrekkelijk korte tijd?

Net even rc extreme gespeeld, grappige engine, maar het arcade druipt ervanaf ja. Gameplay, vergelijk het met pod-racen (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Op woensdag 29 augustus 2001 23:18 schreef hellogoodbye het volgende:
Voor de échte RC2000 liefhebber: deze versie is dus door een totaal ander bedrijf gemaakt. Dus vergeet de schitterende super-realistische smalle benauwde prachtig gestructureerde stages van RC2000 maar. Dit zijn ZEER brede arcade baantjes van over de hele wereld (zie de flutterige screenshots maar). Dit spel heeft eigenlijk helemaal niets met RC2000 te maken. In RC2000 haal ik regelmatig m'n voet van het pedaal om dat ik voor mijn gevoel veel te hard ga over die smalle hobbelige paadjes: zowat net als in 't echt: doodeng. Dat zal in deze 'nieuwe versie' niet gebeuren, vrees ik. It has ARCADE written all over it.
idd.. ik moet bij deze demo echt moeite doen om van de weg te raken.. je kun gewoon constant plankgas doorrijden.. ik cind hem verder ook heel lelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 10:53
Ik vind dit een zuigspel...

De graphics zijn veel te brokkelig, en de auto zwabbert maar wat. Het is die 46,5Mb niet waard...

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Dit wilde ik net zeggen. Magnetic Fields heeft de vorige editie gemaakt en die was in 1 woord geweldig en een goede concurrent van cmr 2.0 qua besturing te noemen en het spel overtreft cmr 2.0 zelfs qua graphic detail. De banen waren echt goed in detail uitgewerkt, echt hele toffe parcours.
Ik heb deze nieuwe rally championship gespeeld en ben echt heel boos dat MF deze niet heeft gemaakt, want dit spel zuigt imho :(
Ik blijft dus gewoon RC 2000 spelen.

Verwijderd

Ik snap ook niet waarom MF niet is ingeschakeld. Als ze met exact dezelfde engine (SCHITTERENDE graphics met UITSTEKENDE fps!) nieuwe realistische tracks zouden maken, in de stijl van RC2000, zou ik ze ALLEMAAL kopen. Echt waar. Al waren het alleen maar add-on tracks voor de volle prijs: ik zou ze kopen.

Regelmatig rij ik een stage voor de lol, als een zondagsrijder: ff lekker tuffe door het PRACHTIGE landschap: zo'n twintig minuten op één stage rijden zonder herhaling van de scenery: dat is werkelijk UNIEK. Echt BALEN dat er nu dus waarschijnlijk nooit meer nieuwe stages zullen komen...

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Hij komt hier anders wel lekker binnen 50kb/sec :)

Specs

• party42
  • Laatst online: 26-09 15:40
wat een enorm slecht spel zeg.... Zucht. Vervelende besturing met autotje (arg, subaru impreza) die over de weg zweven. Mega lange tracks (ronde tijd hoger dan 3 minuten -> maybe that's just me :) ) en persoonlijk vind ik de graphics in de demo ook nog niet om over naar huis te schrijven...

ColinMcGrae is wat mij betreft nog altijd koning!

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

RC2000 had ook ERG lange proeven maar goed, zo lang zijn ze dus in het echt ook. Nah wat ik hier allemaal gelezen hebt bevalt me niet zo.. dus ik blijf lekker RC2000 rijden. En inderdaad, vooral op die nauwe stages moet ik soms echt ff op mijn tanden bijten....:

"nee, dit gaat te hard... hij gaat zweven.. ik moet lossen.... ..nee nee nee.. ik MOET die 2 seconden in lopen.. uh oh nu wordt ie heel smal <ff ogen dicht> .. whew... dat ging maar net goed"..

Heb ik eigenlijk nog nooit eerder gehad in een race game.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• -=Indigo=-
  • Laatst online: 12:29
Ik heb em net (eindelijk) ook ff kunnen spelen, maar ik vind hem ook erg tegenvallen.
De auto ziet er opzich wel goed uit, en de landschappen gaan ook nog wel, maar de wegen zijn gewoon te breed!!
Ook vind ik de auto erg vreemd sturen (de auto lijkt steeds om een verticale as te draaien als je stuurt maw, de achterwielen 'zweven' naar links als je naar rechts stuurt). De dashboard view is wel weer erg mooi gedaan.

Maar wat ik juist aan RC2000 zo tof vond, nl dat de wegen zo small zijn en dat sommige parcoursen wel een half uur duren mis ik hierin.
Ik hoop echt dat er ook nog een waarde opvolger van komt.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:54
Idd een flut game, graphics van het landschap vind ik wel mooier als bij CMR2.0 (dat zag er imho triest uit), maar voor de rest is het gewoon een triest spel, RC 2000 blijft leuk :)

Flickr | Lego collectie

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 19:56

Whuzz

Dodgeball!

In RC2000 haal ik regelmatig m'n voet van het pedaal om dat ik voor mijn gevoel veel te hard ga over die smalle hobbelige paadjes: zowat net als in 't echt: doodeng.
Jaaah, dat herken ik! :)
Dan zie je een bocht heel snel op je afkomen, je weet dat het volgas moet kunnen en toch ga je liften >:)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Yeah baby! Deze opvolger van het schitterende Rally Championship 2000 belooft weer een topper van formaat te worden. Niet voor doetjes echter, de gameplay is superrealistisch en het snelheidsgevoel geeft je de indruk dat je shotgun in de Concorde zit!
dit zeggen de Belgen van spelletjesgarnaal.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Voor de échte RC2000 liefhebber: deze versie is dus door een totaal ander bedrijf gemaakt. (...) Dit spel heeft eigenlijk helemaal niets met RC2000 te maken. (...) It has ARCADE written all over it.
Hahaha nee. Alsof RC2000 geen Arcade written all over it had zeg. Een wagenmodel wat enkel kon draaien rond zijn centrale as. Geezzz. Schitterend spel, maar de physics waren om te huilen.

Rally Extreme overigens ook, hoefde mn voet in de demo niet van het gas af te halen.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Ik vind dat arcade juist prima..lekker met bier stom crossen

prima spelletje voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:27
gaar spel man, die subaru lijkt wel een jeep, zo hoog staan die banden. en dan die waterplassen... :r

zoek eRacer, ik heb de full, maar de demo kan je ook online doen. dat is pas een gek racespel! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali G
  • Laatst online: 29-08-2024
Op vrijdag 31 augustus 2001 15:20 schreef Lister_Storm het volgende:

[..]

Hahaha nee. Alsof RC2000 geen Arcade written all over it had zeg. Een wagenmodel wat enkel kon draaien rond zijn centrale as. Geezzz. Schitterend spel, maar de physics waren om te huilen.

Rally Extreme overigens ook, hoefde mn voet in de demo niet van het gas af te halen.
Hahah wel. Wat flinke aanpassingen in ral.cfg doet wonderen.
Hoewel de gameplay van CMR 2.0 beter blijft.
Pagina: 1