De schroefgaten van de centraaldoos waar ik een lamp aan moet hangen zitten helaas niet op de goede plek. In het plafond boren is geen optie om esthetische redenen. 
Een andere deksel zou misschien uitkomst bieden. Al mijn wandlichtpunten zijn ook uitgerust met deze deksel. Echter kan ik geen antwoord vinden of je er in kan schroeven.
Weet iemand waar de afgebeelde gaten voor dienen? Er past een M4 in, lijkt zich ook vast te pakken maar er is geen schroefdraad aanwezig.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5h028kVntCUvIiU4IuoYYjsz.jpg?f=user_large) 

Een andere deksel zou misschien uitkomst bieden. Al mijn wandlichtpunten zijn ook uitgerust met deze deksel. Echter kan ik geen antwoord vinden of je er in kan schroeven.
Weet iemand waar de afgebeelde gaten voor dienen? Er past een M4 in, lijkt zich ook vast te pakken maar er is geen schroefdraad aanwezig.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5h028kVntCUvIiU4IuoYYjsz.jpg?f=user_large) 
                    :strip_exif()/u/55581/dualvisser.gif?f=community) 
            :fill(white):strip_exif()/f/image/BGBTkwCtwKhZTQB2YxQEhmxt.png?f=user_large) 
                    /u/45865/crop62338715be02f.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/47642/webdual3.gif?f=community)