Welke need 4 speed vinden jullie het beste. Ik heb namelijk alleen 5 gespeeld en vind die eigenlijk een beetje tegenvallen, ondanks dat ik zoveel verwachtingen had van NFS!! Dus welke nfs was dan wel goed??
Verwijderd
NFSSE. 1 dus, en dan de Special Edition. Lekker bruut.
2 is erg matig
3 is wel relaxt
4 is cool. Ook omdat je ook de banen van 3 hebt.
5 is erg slecht afgewerkt. Jammer.
2 is erg matig
3 is wel relaxt
4 is cool. Ook omdat je ook de banen van 3 hebt.
5 is erg slecht afgewerkt. Jammer.
1 was erg origineel... NFS2:SE was heel gaaf, de eeste 3D Accelerated versie.. volgens mij met Glide of niet? Leuke auto's.. ik hou er wel van om tegen diverse andere merken/types te racen. NFS3 was ook heel heel gaaf. Dat was de eerste versie waar je met of juist tegen politie wagens moest rijden.. ook met leuke auto's enzo. Ik weet nog dat er vrij snel een demo van uitkwam met maar 1 type auto en 1 level enzo.. en die heb ik maandenlang gespeeld totdat *eindelijk* de volledige versie van NFS3 uitkwam.
NFS4 vond ik echt een gigantische misser. Vergeleken met NFS3 was er helemaal niets nieuws aan.. tja het zag er wat mooier uit enzo maar erhm.. NFS3 vond ik zelfs leuker. Leukere tracks, betere sfeer...
NFS5 vind ik wel leuk. Er zitten leuke game-modes in.. de Factory driver en de Evolution zijn wel grappig .. beetje met die oude 356jes scheuren enzo. Maar omdat je dus ALLEEN maar tegen Porsches rijdt vind ik het snel saai worden.. en ook de levels heb ik wel snel gezien.
Welke NFS versies kan je eigenlijk online spelen? NFS3 zou ik toch wel weer es willen spelen
NFS4 vond ik echt een gigantische misser. Vergeleken met NFS3 was er helemaal niets nieuws aan.. tja het zag er wat mooier uit enzo maar erhm.. NFS3 vond ik zelfs leuker. Leukere tracks, betere sfeer...
NFS5 vind ik wel leuk. Er zitten leuke game-modes in.. de Factory driver en de Evolution zijn wel grappig .. beetje met die oude 356jes scheuren enzo. Maar omdat je dus ALLEEN maar tegen Porsches rijdt vind ik het snel saai worden.. en ook de levels heb ik wel snel gezien.
Welke NFS versies kan je eigenlijk online spelen? NFS3 zou ik toch wel weer es willen spelen
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
volgens mij is dat motorcity.. moet je maar ff zoeken wanneer ie uit komt enzo..Op woensdag 29 augustus 2001 19:09 schreef thefirstikke het volgende:
Iemand een idee wanneer er weer een nieuwe nfs uit komt?
Ik w8 met smart op Need For Speed 6 Motorcity... Nou maar hopen dat ie op me K6je draait...
IMO is NFS4 de vetste.
Ik heb toevallig vanmiddag NFS5 onder het stof vandaan gehaald (omdat ik NFS4 kwijt ben
). Die is op zich toch best gaaf, tenminste 'evolution' is leuk. Eerst rijden in een brik, winnen, 2e handsje kopen en opknappen en weer doorverkopen, nieuwe kopen zodat je weer mag racen etc.
Ik heb toevallig vanmiddag NFS5 onder het stof vandaan gehaald (omdat ik NFS4 kwijt ben
NFS2:SE. Zeker weten. NFS 3 is ook erg leuk. NFS 1 nooit gehad. NFS 4 en 5 leuk, maar iets minder.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ik vind NFS3 het beste. het was een leuke racegame en grafisch ging hij op dat moment ook wel aardig vooruit vergeleken met zijn voorgangers.
yup, NFS3, i agree, NFS4 is bijna net zo leuk..
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
De oneven nummers zijn IMHO het beste:
1. BRUUUUUUUUUUUUUT, zo ontzettend goed voor zijn tijd. (vooral de graphics en de filmpjes van de auto's)
1SE. supervga-mode en netwerk optie kortom ook erg gaaf.
2. Te arcade achtig maar de auto's waren flex
3. Ook weer een grote stap voorwaarts echt ontzettend tof
4. Schade en de BMW M5, voor de rest niet zo veel aan.
5. Ontzettend tof je kan sleutelen aan je auto (in evolution mode) geweldig. Porsches zijn cool.
1. BRUUUUUUUUUUUUUT, zo ontzettend goed voor zijn tijd. (vooral de graphics en de filmpjes van de auto's)
1SE. supervga-mode en netwerk optie kortom ook erg gaaf.
2. Te arcade achtig maar de auto's waren flex
3. Ook weer een grote stap voorwaarts echt ontzettend tof
4. Schade en de BMW M5, voor de rest niet zo veel aan.
5. Ontzettend tof je kan sleutelen aan je auto (in evolution mode) geweldig. Porsches zijn cool.
1. NFSSE (heb de orginele niet, alleen de SE versie)
- Die lange baan over de snelweg lekker knallen met je testarossa, alle auto's stuurden gewoon top, de banen waar zwaar in orde ook. Daar zaten nog die point 2 point races in. Cop chases zaten erin, echter nog niet helemaal toppie, idee is wel super
2. NFS II
- Beetje een misser, leuke auto's maar verder een vrij saaie game
2. NFS III
- Mooi graphics, vette politie acties dit keer, gave auto's en het stuurt super fijn. Gewoon een hele goeie game.
3. NFS IV
- Tis een soort opgevoerde III, mooiere graphics en nog meer politie zooi en een aardig schademodel. Vond de gameplay echter minder dan III
4. NFS V
- De point 2 point races zijn terug!! Dat vind ik super, gameplay is ook wel in orde, alleen de game is imho niet echt meer NFS, weet niet wat het is maar de NFS feel is weg bij mij bij die game
1. NFSSE
2. NFS III
3. NFS IV
4. NFS V
5. NFS II
Dat zou mijn volgorde zijn
ps, Motorcity staat los van de NFS serie, alleen in het begin was er sprake van NFS: Motor City
- Die lange baan over de snelweg lekker knallen met je testarossa, alle auto's stuurden gewoon top, de banen waar zwaar in orde ook. Daar zaten nog die point 2 point races in. Cop chases zaten erin, echter nog niet helemaal toppie, idee is wel super
2. NFS II
- Beetje een misser, leuke auto's maar verder een vrij saaie game
2. NFS III
- Mooi graphics, vette politie acties dit keer, gave auto's en het stuurt super fijn. Gewoon een hele goeie game.
3. NFS IV
- Tis een soort opgevoerde III, mooiere graphics en nog meer politie zooi en een aardig schademodel. Vond de gameplay echter minder dan III
4. NFS V
- De point 2 point races zijn terug!! Dat vind ik super, gameplay is ook wel in orde, alleen de game is imho niet echt meer NFS, weet niet wat het is maar de NFS feel is weg bij mij bij die game
1. NFSSE
2. NFS III
3. NFS IV
4. NFS V
5. NFS II
Dat zou mijn volgorde zijn
ps, Motorcity staat los van de NFS serie, alleen in het begin was er sprake van NFS: Motor City
NFS3 is de leukste imo
1 SE is ook wel leuk door de auto's die er inzaten, minder exotisch dan de latere versies
5 vind ik niets aan en 2 was ook wel aardig
4 hadden ze beter een addon voor 3 van kunnen maken
1 SE is ook wel leuk door de auto's die er inzaten, minder exotisch dan de latere versies
5 vind ik niets aan en 2 was ook wel aardig
4 hadden ze beter een addon voor 3 van kunnen maken
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Kvind toch de Porsche Unleashed het mooist, en het leukst spelen.
Vooral de evolution mode is errug goed te spelen..
Vooral de evolution mode is errug goed te spelen..
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Och NFS5:PU is zeker een toppie race game - begrijp me niet verkeerd. Het ziet er goed uit en de auto's zijn ook leuk.. allemaal Porsches.. hoewel ik zelf dat wel saai vind worden. Maar ik mis het Need For Speed gevoel wat ik wel had bij NFS1:SE, NFS2:SE en NFS3... Maar ik vind NFS5:PU veel beter dan NFS4 want deel 4 was eigenlijk een NFS3:SE ofzo..
Maar inderdaad, NFS1:SE was bijzonder gaaf.. ik hou er wel van om gewoon tegen "normale" sport auto's te rijden.. het hoeven echt niet van die mega exclusieve dingen te zijn.
Maar inderdaad, NFS1:SE was bijzonder gaaf.. ik hou er wel van om gewoon tegen "normale" sport auto's te rijden.. het hoeven echt niet van die mega exclusieve dingen te zijn.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Op woensdag 29 augustus 2001 18:56 schreef HlpDsK het volgende:
NFSSE. 1 dus, en dan de Special Edition. Lekker bruut.
Mijn volgorde:
[1] NFS(1)SE (superveel gespeeld, is ook de realistischste vind ik dan)
[2] NFS 4 (3, maar dan meer auto's + banen, career-mode is trouwens ook goede aanvulling)
[3] NFS 2(SE) (die 1e 3D-accelerated was idd erg cool, maar ultiem vonden wij gewoon 'cheats' gebruiken, klein auto-tje nemen, opvoeren en dan superlomp traffic rammen en zo zoveel mogelijk salto's etc. maken, dat was ZO WREED!
[4] NFS 3 (2-3 vond ik naast 2-2SE de beste graphics vooruitgang, maar daar mee is alles wel gezegd)
[5] NFS 5 (sja, tegenvaller, ze hadden zich nooit zo op Porsch moeten richten en die test-career ofzo vind ik ook maar nix. Vooral de gameplay is niet te harden hier
Verwijderd
1. NFS2:SE
2. NFS3
3. NFS5:PU
Vooral met twee man in een netwerkje is NFS2:SE erg relaxed vanwege het hoge arcade-gehalte. NFS3 is realistischer maar ook veel moeilijker. De afwerking van de circuits en tracks wordt wel mooier naarmate de versie hoger wordt.
2. NFS3
3. NFS5:PU
Vooral met twee man in een netwerkje is NFS2:SE erg relaxed vanwege het hoge arcade-gehalte. NFS3 is realistischer maar ook veel moeilijker. De afwerking van de circuits en tracks wordt wel mooier naarmate de versie hoger wordt.
ik snap niet dat jullie NFS 3 zo goed vinden 
Qua gfx was het best een goed spel (misschien zelfs wel beter dan 4 en 5), en de politie was daar voor het eerst goed uitgewerkt, maar ik had nooit een gevoel van snelheid en de auto's reden ook niet echt super... wel een paar mooie banen
NFS 1 vind ik nog altijd de beste, met de beste (meest realistische) besturing en de mooiste motorgeluiden
En natuurlijk echt racen op een parcours ipv rondjes rijden
Qua gfx was het best een goed spel (misschien zelfs wel beter dan 4 en 5), en de politie was daar voor het eerst goed uitgewerkt, maar ik had nooit een gevoel van snelheid en de auto's reden ook niet echt super... wel een paar mooie banen
NFS 1 vind ik nog altijd de beste, met de beste (meest realistische) besturing en de mooiste motorgeluiden
En natuurlijk echt racen op een parcours ipv rondjes rijden
Goh wat heb ik NFS2se veel gespeelt zeg niet normaal !
In multiplayer splitscreen, damn wat een tijd !
Need for Speed 2 Special Edition
Maar NFS4 komt ook in de buurt, omdat je auto's kan downloaden en de schade enzo is mooier.
In multiplayer splitscreen, damn wat een tijd !
Need for Speed 2 Special Edition
Maar NFS4 komt ook in de buurt, omdat je auto's kan downloaden en de schade enzo is mooier.
Definitely NFS2SE, het snelste spel van allemaal...
BTW: ff tijd vergelijken, ik had op Outback 0:53.nogwat (splitscreen terwijl ik 8 rondjes achterlag, catchup is cool...
)
BTW: ff tijd vergelijken, ik had op Outback 0:53.nogwat (splitscreen terwijl ik 8 rondjes achterlag, catchup is cool...
The cyclographing developer
Ketchup (Op donderdag 30 augustus 2001 12:26 schreef Potatoman het volgende:
Definitely NFS2SE, het snelste spel van allemaal...
BTW: ff tijd vergelijken, ik had op Outback 0:53.nogwat (splitscreen terwijl ik 8 rondjes achterlag, catchup is cool...)
Verwijderd
1. Deel 3: Ziet er mooi uit, coole banen, coole wagens
2. Deel 2: Rijd lekker, multiplayer is cool
3. Deel 5: Ziet er het mooist van allemaal uit natuurlijk, goede gamesmodes. Maar meerdere merken auto's zijn leuker dan alleen maar Porsches...
4. Deel 4: Veel banen zijn van deeel 3 gejat en verder is er weinig veranderd. Deel 3 heb ik gekocht dus ga ik echt geen geld uitgeven aan een game waarvan ik de helft al heb...
Heb deel 1(SE) en 2SE nooit gedraaid...
2. Deel 2: Rijd lekker, multiplayer is cool
3. Deel 5: Ziet er het mooist van allemaal uit natuurlijk, goede gamesmodes. Maar meerdere merken auto's zijn leuker dan alleen maar Porsches...
4. Deel 4: Veel banen zijn van deeel 3 gejat en verder is er weinig veranderd. Deel 3 heb ik gekocht dus ga ik echt geen geld uitgeven aan een game waarvan ik de helft al heb...
Heb deel 1(SE) en 2SE nooit gedraaid...
Verwijderd
Need for speed I heb ik niet zo vaak gedaan maar was erg bruut (alleen geen politie en geen split screen).
Need for speed II vond ik altijd de beste, was idd niet erg realistisch maar je kon heerlijk rammen en salto's maken. Maw: ik speel hem nu nog het meest; lekker effe met z'n tweeen split screen raggen.
Need for speed III was ook cool maar was slomer (realistischer). Heb ik ook grijsgespeeld op mijn P166MMX (resolutie 320x240
), zeker de politie was een erg goed idee van EA. Voordeel is ook dat je vanaf deze titel extra auto's kan downloaden (bij nummer twee was dit ook niet echt nodig door de al aanwezige auto's (ferrari f50 zit er al in
)).
Need for speed IV was wel mooier maar (zoals al veel gezegd) weinig nieuws (career play was wel leuk).
Need for speed V heb ik niet, voornamelijk door het ontbreken van split screen. Binnenkort heb ik twee compies die het kunnen draaien en dan zal ik hem zeker kopen.
Need for speed II vond ik altijd de beste, was idd niet erg realistisch maar je kon heerlijk rammen en salto's maken. Maw: ik speel hem nu nog het meest; lekker effe met z'n tweeen split screen raggen.
Need for speed III was ook cool maar was slomer (realistischer). Heb ik ook grijsgespeeld op mijn P166MMX (resolutie 320x240
Need for speed IV was wel mooier maar (zoals al veel gezegd) weinig nieuws (career play was wel leuk).
Need for speed V heb ik niet, voornamelijk door het ontbreken van split screen. Binnenkort heb ik twee compies die het kunnen draaien en dan zal ik hem zeker kopen.
Pagina: 1