Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenjanai
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 31-12-2024
Tot mijn spijt ben ik mijn rechter zwarte earbud van mijn Samsung Galaxy Buds 2 kwijt. Jammer genoeg heeft de find my earbuds van de Galaxy Wearables app mij ook niet kunnen helpen.

Nou heb ik geprobeerd een oortje van een andere paar te koppelen, maar dat werkt jammer genoeg ook niet. Dan zou mijn enige andere opties zijn om een nieuwe paar aan te schaffen of met maar 1 oordopje rond te lopen.

Weet iemand of het wellicht mogelijk is om mijn earbud met een willekeurige andere zwarte galaxy earbud op te sturen naar Samsung om te vervangen binnen de garantie? Of zouden ze hierachter komen en weigeren?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:23
Er zit meestal een serienummer op earbuds. Dus ik verwacht dat ze dit niet accepteren. Daarnaast is het ook een beetje frauderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1835258

Toevallig vandaag mijn kapotte buds voor reparatie binnen garantie opgestuurd. Het hoesje en beide earbuds hebben een eigen serienummer.

Sowieso is het beter om gewoon eerlijk te handelen. Je bent een van de buds verloren, dat valt niet onder garantie. Misschien gekocht met creditcard (aankoopverzekering) of je inboedelverzekering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit is frauderen, en daar gaan we niet mee helpen.

Dit topic is gesloten.