The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Als het niet in de bios kan, dan kan het of niet(dan staat het gewoon vast). Of het gaat via een programmatje die dat soort dingen aan kan passen, daarvoor moet je dan ff in boekje kijken of op de site van die lui.
I, for one, like Roman numerals
Shared vram, ik heb een nvidia riva 128/128ZX onboard zitte met shared Vram. ik kan t gewoon met de software die bij de kaart zit instellen, is overigens wel leuk, bij spellen maakt t niks geen hol uit hoe hoog je de texturen zet, t blijft goed lopen, wel rot dat die nvidia erg ehh TRAAG is
dus nieuwe spellen doen niet meer veel
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Ff lezen-
Gaat hier om een i810 chipset. Die hebben niet een vaste hoeveelheid Shared mem, maar varieren dynamisch de hoeveelheid tussen 1 en 8MB. Dus als je tekst verwerkt op 800x600 pakt hij maar 1MB, maar in '3D' spellen vreet het 8MB.
Nadeel is dus dat je nooit precies vast kunt stellen hoeveel het gebruikt. Typisch voorbeeld: Formula1 Grand Prix 2000 - wil niet draaien omdat het 8MB nodig heeft, terwijl op het moment dat het controleert de i810 niet meer dan 4 gebruikt. Te stom om waar te zijn
Moraal- geen zorgen maken- het is nooit wat
Gaat hier om een i810 chipset. Die hebben niet een vaste hoeveelheid Shared mem, maar varieren dynamisch de hoeveelheid tussen 1 en 8MB. Dus als je tekst verwerkt op 800x600 pakt hij maar 1MB, maar in '3D' spellen vreet het 8MB.
Nadeel is dus dat je nooit precies vast kunt stellen hoeveel het gebruikt. Typisch voorbeeld: Formula1 Grand Prix 2000 - wil niet draaien omdat het 8MB nodig heeft, terwijl op het moment dat het controleert de i810 niet meer dan 4 gebruikt. Te stom om waar te zijn
Moraal- geen zorgen maken- het is nooit wat
Oslik blyat! Oslik!