Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioooH
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 19-12-2022
Mn fijne hp pavilion x360 heeft door wat vocht een storing/schade opgelopen.

Blijkbaar is zelfs de processor de Sjaak. De laptop heeft middels een knipperend ledje aan wat is mis is, echter de mijne lijkt niet eens overal te bestaan..

De alt knop knippert 5 keer snel en 3 keer langzaam. Alles wit.

Wat ik al kon vinden, heeft betrekking op een processor fout, dus eigenlijk total loss. Echter hoop ik op een mankement wat qua reparatie nog te doen is qua kosten echter een eenkennige aanduiding vind ik nergens.

De fan draait. Verder niets.

Het was een keigoeie laptop.. i7 processor, de hele rambam.

Als het al de processor zou zijn, is vervanging of reparatie überhaupt een optie qua kosten? Het onderzoek en demontage vraagstuk even daar gelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeviginti
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 15-09 13:35
Kan je wellicht linken welke x360? Er zijn nog al wat modellen met 'x360' in de naam.

Is het overigens zeker de alt-knop, de specifieke 'knipper'volgorde vind ik voornamelijk terug voor de caps lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pushedspore
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:38
Laptop zoveel mogelijk openmaken, batterij er uit halen en zeker 72 uur laten drogen aan de lucht of eventueel met rijst. Daarna kijken wat er nog wel of niet werkt. Als de processor stuk is zal dat ook wel voor andere onderdelen gelden (bv. moederbord) lijkt mij. Sowieso bij waterschade het apparaat niet meer aanzetten want dan maak je het alleen maar erger.