Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch2much
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-12-2022
Hoi ALlen,

ik heb een nieuwe telefoon enige tijd geleden aangeschaft.
De oneplus 10 pro 5g.

nu bij het versturen van videos of afbeeldingen via whatsapp krijg ik groen/paars tinten in mijn afbeeldingen.
Bij het ontvangen van videos of plaatjes is dat niet het geval. Ook heb ik geen probleem bij het afspelen van de gemaakte videos op eigen telefoon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zGQZHR_iSpyd7ALeccKwPCBuqSk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PSoUdtIiRAD2vFmqgjkleJpV.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oznvKbt5dypPu1eZ6r1jpdS8gQA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/O76sqJf3oOGWvTid6K0gIxFI.png?f=fotoalbum_large

hoop dat iemand mij hierbij kan helpen!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:54
HDR uitzetten in camera opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:21
Dat probleem is eerder langsgekomen op dit forum. Probeer er eens op te zoeken, mogelijk heb je dan het antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:30

13art

Moderator Mobile
Schopje naar AND.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:30

13art

Moderator Mobile
dutch2much schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:58:
Hoi ALlen,

ik heb een nieuwe telefoon enige tijd geleden aangeschaft.
De oneplus 10 pro 5g.

nu bij het versturen van videos of afbeeldingen via whatsapp krijg ik groen/paars tinten in mijn afbeeldingen.
Bij het ontvangen van videos of plaatjes is dat niet het geval. Ook heb ik geen probleem bij het afspelen van de gemaakte videos op eigen telefoon.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

hoop dat iemand mij hierbij kan helpen!
Vervelend probleem, maar wat heb je zelf al geprobeerd om tot een oplossing te komen. Op GoT verwachten we wel wat eigen inzet van onze users. Zo wordt ook voorkomen dat oler oplossingen geboden worden die je zelf al gevonden had maar niet werkte.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

swhnld schreef op donderdag 1 december 2022 @ 08:30:
Dat probleem is eerder langsgekomen op dit forum. Probeer er eens op te zoeken, mogelijk heb je dan het antwoord?
Want de search van dit forum is zo fantastisch? Ik heb extern gezocht (DuckDuckGo, site:gathering.tweakers.net) met allerlei combinaties van zoektermen die met kleuren, verkleuringen, waas, WhatsApp, OnePlus en wat dies meer zij, maar ik vind vooral dit topic. :') Dus verlicht ons alstublieft met uw grote wijsheid.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:52

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@dutch2much ik heb je titel nog even voorzien van een pakkendere naam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:21
CodeCaster schreef op donderdag 1 december 2022 @ 08:45:
[...]

Want de search van dit forum is zo fantastisch? Ik heb extern gezocht (DuckDuckGo, site:gathering.tweakers.net) met allerlei combinaties van zoektermen die met kleuren, verkleuringen, waas, WhatsApp, OnePlus en wat dies meer zij, maar ik vind vooral dit topic. :') Dus verlicht ons alstublieft met uw grote wijsheid.
Ja, het is echter niet een OnePlus specifiek probleem, en inderdaad de zoekfunctie hier is niet ideaal, want als iemand zegt hebben jullie ook problemen met whatsapp in bericht 1, en het antwoord in bericht 2 is, ik heb strepen, dan is het binnen hetzelfde topic lastig om er soep van te maken want lang niet iedereen quote dus of het dan bij elkaar hoort of niet.
Overigens er is een lotgenoten topic voor eigenaars van dit toestel waar je kunt vragen of er meer mensen zijn met dit probleem:
[OnePlus 10-serie] Ervaringen & Discussie
En er is bijvoorbeeld dit resultaat extern, er is namelijk een enorme waslijst aan problemen met de Android 12 upgrade bij alle merken:
https://www.galaxyclub.nl...alaxy-s21-met-android-12/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch2much
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-12-2022
Hoi Klopt, HDR heb ik uit gezet probleem blijft bestaan.

ook had ik de opties van fps verlagen en dergelijke ook al geprobeerd. Daarbij in de andere topics waren er problemen met grijstinten of een lijn door het beeld die heb ik tot nu nog niet gezien. Mijn probleem is ook anders ? Overigens de ontvangers hebben dit probleem niet gek genoeg weet dus niet zo goed waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrigitteV.
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 24-05-2024
Heb je ondertussen dit probleem al kunnen oplossen. Ik heb dus ook al een tijdje groenachtige tinten bij mijn foto's die ik via Whatsapp verstuur. Geen idee hoe ik dit kan oplossen, wel bijzonder vervelend. Het ligt niet aan de telefoon want foto's via pc verzonden hebben het ook.
Wie kan helpen aub?
Pagina: 1