hoi allemaal,
sinds kort ben ik ovegestapt van tmobile naar kpn. sinds die tijd zien mijn camera's niet meer de gedeelde mappen op mijn QNAP nas.
ik heb alle instellingen verwijderd en opnieuw gedeelde mappen aangemaakt maar ik krijg steeds de melding onbekende fout of pad is ongeldig. en dit zowel op NFS als SMB(zie foto's).:strip_exif()/f/image/XpO4X8YlQulXtyGnlExMaRzW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/B5PwxMqjXBLZdtmiZaDm4I3D.jpg?f=fotoalbum_large)
als ik via mijn computer een netwerkverbinding naar de map wil maken doet deze het wel.
iemand enig idee? ik heb de juiste stappen doorlopen om een netwerkshare aan te maken op de QNAP.
groet,
Thomas
sinds kort ben ik ovegestapt van tmobile naar kpn. sinds die tijd zien mijn camera's niet meer de gedeelde mappen op mijn QNAP nas.
ik heb alle instellingen verwijderd en opnieuw gedeelde mappen aangemaakt maar ik krijg steeds de melding onbekende fout of pad is ongeldig. en dit zowel op NFS als SMB(zie foto's).
:strip_exif()/f/image/XpO4X8YlQulXtyGnlExMaRzW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/B5PwxMqjXBLZdtmiZaDm4I3D.jpg?f=fotoalbum_large)
als ik via mijn computer een netwerkverbinding naar de map wil maken doet deze het wel.
iemand enig idee? ik heb de juiste stappen doorlopen om een netwerkshare aan te maken op de QNAP.
groet,
Thomas