Toon posts:

USB Muis valt uit, en weer aan, en weer uit....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Sinds een week draai ik op mn nieuwe (zie signature) moederbord en processor. Nu heb ik het volgend probleem:
- als ik aan het computeren ben, valt mn optical mouse uit (zo om het kwartier, af en toe half uur), en na +/- 10sec. gaat ie weer aan. Dit is heel irritant als ik Max Payne of UT aan het spelen ben, dus wie weet hier een oplossing voor?

Ik heb alle settings in de bios doorlopen, en niets helpt :(

En als ik mn digitale fototoestel aansluit op de USB, dan gaat mn muis alleen maar tekeer (aan uit aan uit etc...)

Alvast bedankt!

Verwijderd

Voedings probleem?

Verwijderd

Topicstarter
voeding is 300watt antec, geen problemen mee gehad tot dusver.

Verwijderd

Kabelbreukje?

Verwijderd

Het zou haast handig zijn als je zei wat voor optical het was... Want als het gewoon een intellimouse explorer is: Ik zit op dit moment op een nieuwe te wachten, hij is vorige week zomaar in max payne stukgegaan. Ze gaan naa een jaar of anderhalf gewoon stuk.

Verwijderd

Topicstarter
muis is van Logitech (optical wheelmouse). Het maakt ook geen verschil of ik de drivers installeer of neit. Het is overigens alleen met deze combinatie van moederbord en processor.

op een msi k7t pro met thunderbird 1ghz(200mhz) heb ik het probleem niet.

Verwijderd

mij IFeel had dit ook (was een power-probje) heb er een USB hubje met voeding tussen gehangen en klaar is kees (gelijk weer wat xtra usb poorten erbij :) )
Pagina: 1