HP Slimline Desktop
411-a000nd
Intel Celeron N3050
4GB DDR3-1600
1 TB HDD
Ik heb problemen met het inloggen bij een PC met Windows 10.
:strip_exif()/f/image/q756rHBWefqiw2mtupdx2iTD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V82d1yNPcjmHIKzwBVaDWrHF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nyU8dmfEX5TCNXpu6N5zvKBe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qROw5FHG4JH095WTvoqcgPw0.jpg?f=fotoalbum_large)
Verloop is als volgt:
Na verkrijgen van pc was Windows 10 versie 1507 aanwezig. Via Media Creation Tool (updaten) trachten up te daten naar 22H2.
Na opnieuw starten dient ingelogd te worden met "Andere gebruiker" Normale gebruikersnaam en wachtwoord werken niet.
Even aan de kant gelegd. Na weer opnieuw opstarten kan ik geen inlogscherm meer ervoor krijgen. Reactie op toetsenbord en muis is er niet, hoewel deze het gewoon doen.
Door enkele keren het opstarten van Windows te onderbreken, in Automatisch herstellen gekomen. Hier ook geen reactie van toetsenbord en muis.
Opties om mbv USB stick Windows 10 opnieuw te installeren lukt niet. USB valt wel te selecteren in opstartvolgorde, echter werkt dit niet. Het aansluiten van een andere schijf lukt ook niet, PC zegt dat er geen schijf paraat is.
Opstartbare DVD lukt eveneens niet.
De beveiliging lijkt hierin roet in het eten te gooien.
Ik weet even geen opties meer om het apparaat opnieuw draaiende te krijgen.
Ziet iemand nog mogelijkheden?
411-a000nd
Intel Celeron N3050
4GB DDR3-1600
1 TB HDD
Ik heb problemen met het inloggen bij een PC met Windows 10.
:strip_exif()/f/image/q756rHBWefqiw2mtupdx2iTD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V82d1yNPcjmHIKzwBVaDWrHF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nyU8dmfEX5TCNXpu6N5zvKBe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qROw5FHG4JH095WTvoqcgPw0.jpg?f=fotoalbum_large)
Verloop is als volgt:
Na verkrijgen van pc was Windows 10 versie 1507 aanwezig. Via Media Creation Tool (updaten) trachten up te daten naar 22H2.
Na opnieuw starten dient ingelogd te worden met "Andere gebruiker" Normale gebruikersnaam en wachtwoord werken niet.
Even aan de kant gelegd. Na weer opnieuw opstarten kan ik geen inlogscherm meer ervoor krijgen. Reactie op toetsenbord en muis is er niet, hoewel deze het gewoon doen.
Door enkele keren het opstarten van Windows te onderbreken, in Automatisch herstellen gekomen. Hier ook geen reactie van toetsenbord en muis.
Opties om mbv USB stick Windows 10 opnieuw te installeren lukt niet. USB valt wel te selecteren in opstartvolgorde, echter werkt dit niet. Het aansluiten van een andere schijf lukt ook niet, PC zegt dat er geen schijf paraat is.
Opstartbare DVD lukt eveneens niet.
De beveiliging lijkt hierin roet in het eten te gooien.
Ik weet even geen opties meer om het apparaat opnieuw draaiende te krijgen.
Ziet iemand nog mogelijkheden?