Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Voor mijn nieuwe Samsung Galaxy Tab A8 model 2022 heb ik een cover gekocht (merk onbekend). Maar wanneer ik de cover sluit, schakelt het scherm niet uit. Daarmee is de batterij heel snel leeg na een nacht

Hoe kan ik dat inschakelen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:02
Belangrijkste vraag, ondersteunt de Tab A8 2022 de optie van automatisch uitschakelen als de cover sluit, en ondersteunt de cover dat uitschakelen ook?

Als ik dit product lees https://p-nt-www-amazon-n...ht-Tri-Fold/dp/B09MZ5FMDF
Dan zou het met de juiste cover moeten werken, mits de cover ook de functie close-to-sleep ondersteunt.

Zou jou hoesje dat ook ondersteunen en werkt het niet, dan de instellingen van de tablet nalopen, of naar de winkel voor garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De cover is speciaal ontworpen voor de Samsung Galaxy Tab A8:

https://www.bol.com/nl/nl...rd/9300000125384643/?s2a=

Er staat bij dat hij met een Autowake werkt, dus dat de tablet aan gaat als je hem opent. Ik lees niet dat hij dan ook afsluit als je hem weer neerklapt. Of zou dat dan automatisch moeten gebeuren?

In de tablet kan ik nergens vinden waar ik de autowake kan aan- of uitzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb inmiddels bij Accessoires een optie gevonden om automatisch te sluiten en openen bij gebruik van de omslag.
Maar dat werkt gewoon niet. De tablet reageert niet op de Cover.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:30
Staat ook bij voor model 2020/2021 mischien ligt het daar aan. anders ff de gehele info lezen staat wat bij om modelnr. te achterhalen.

Anders kontakt op nemen met de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:02
Loop anders een Samsung winkel of service punt binnen om het aldaar te testen met iemand, is er iets kapot aan de tablet kan het gelijk gerepareerd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:56
Je kunt even proberen met een magneet langs de bovenkant van het tablet, als ik het me goed herinner zit de hall-sensor links van de camera op ongeveer ⅓ van de totale lengte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is idd een goede tip. Met de magneet werkt het; je kunt het scherm daarmee aan-en uit zetten als je er langs gaat. Maar wat blijkt: de magneet die in de cover zit ingebouwd, is zeker 5 cm teveel naar links geplaatst.

Terwijl deze cover speciaal zou zijn gemaakt voor de Samsung Galaxy Tab A8, model 2022...
Pagina: 1