Toon posts:

AirPods Pro 2 Batterijstatus vraag

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• _Nijntje_
  • Registratie: November 2022
  • Niet online
Goedendag,

Allereerst mijn excuses! Heb geprobeerd mijn probleem
in de juiste pijler te plaatsen. Maar kan het lukt mij met geen mogelijkheid. Hier wel waarom weet ik niet precies. Maar ik ben dus nieuw en snap het nog niet helemaal en allemaal. Dus bij deze mijn oprechte excuses.

Mijn vraag is als volgt:

Goedenavond allemaal,

Ik heb misschien een beetje een domme vraag. Sorry, maar het was mij nooit eerder opgevallen. Vandaar mijn vraag.
Ik heb de nieuwe AirPods Pro 2.

Maar vroeg mij af of dat bliksem dingetje altijd groen hoort te zijn? Soms is het bliksem dingetje zwart als de AirPods aan het laden zijn in de case. (Batterijstatus /Batterij widgets)
En wat mij opvalt ook al zitten de AirPods in de case gesloten dat batterij status altijd is te zien van zowel de case als de AirPods. Ik dacht altijd bij de AirPods Pro 1 dat als je de verbinding verbrak en dat de 2 groene rondjes dan weg/leeg waren?
En als ik dit bij de AirPods Pro 2 doe blijf ik des ondanks de batterij status zien en dus het bliksempje. Ook al zitten mijn Airpods Pro niet aan de lader.
Klopt dit wel? Zou iemand mij dat kunnen vertellen misschien? Ik heb de AirPods Pro 2 ook al helemaal gerest alles wat mogelijk was maar toch blijft het zo.

Misschien is dit nieuw bij de AirPods Pro 2? Ik begin nu erg te twijfelen of het wel juist is allemaal. Ik hoop dat iemand het antwoord weet. Dus als ik de AirPods in de case doe brand het lampje van de case gewoon groen. Maar stel de batterij is nog 80% en ik wil de AirPods opladen dan is het bliksempje zwart van kleur en zodra de AirPods 100% zijn geladen wordt het blisksempje groen. En dit blijft ook constant zo. Misschien is dit nieuw bij de AirPods Pro 2 dan is mij dat echter pas sinds gisteren opgevallen. En anders zal ik helaas teruggaan met de AirPods aangezien er nog garantie op zit.

Het is mij opgevallen vandaag dat soms de batterij case en AirPods widgets wel weggaan.Als de case gewoon gesloten is en mijn Airpods in de case zitten. Even later komen mijn Airpods en case toch weer terug in de batterij widgets. Zonder dat ik iets doe of mijn Airpods gebruik.
Ik ben dit niet gewend van mijn Airpods Pro 1. (Zodra ik mijn Airpods in de case deed verdween de batterij widgets daarvan. En zag ik ook geen bliksempje die zag ik pas als ik mijn Airpods aan of op de lader deed.

In ieder geval bedankt voor het lezen van mijn bericht en de eventuele reacties. Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb neergezet. Sorry! Als het toch wat verwarrend overkomt. Daarom heb ik even afbeeldingen toegevoegd in de hoop dat jullie mij beter begrijpen.
Met vriendelijke groeten,

Alle reacties

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
Heb je, als je de widgets bekijkt, het klepje van de batterij case open of dicht?

• danjan2411
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17:17
Ik heb ook de Airpods pro 2 en bij mij blijft ook het bliksemschichtje staan bij 100%, dus ik denk niet dat jouw setje defect is, misschien komt er een firmware update voor.

• daanwth
  • Registratie: Juni 2015
  • Nu online
Dit heeft volgens mij te maken met Zoek mijn, https://forums.macrumors....se-battery-drain.2363995/

iPhone 14 Pro Deep Purple // R5 3600 - X63 - MSI RTX2070S - 16GB-3200 - 2TB SSD - H510 Elite

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:56

Aiii

何これ

Volstrekt normaal ja, zolang een product in het battery widget aan de lader hangt zal er een bliksemschicht te zien zijn. Groen als het volledig geladen is. Aangezien je AirPods Pro in de case "aan de lader" hangen, is er dus altijd een teken te zien. Als je je iPhone aan de lader laat liggen als deze vol is, zie je hetzelfde daar.

Dat de verbinding permanent is is sinds de Pro 2 een ding (de Max hebben dit ook, overigens), dat is gewoon iets dat Apple zo bedacht heeft als gebruiksgemak ding en je weet dat je bij Apple niet moet aankloppen als je zelf liever een uitknop zou hebben. Haha.

[Voor 28% gewijzigd door Aiii op 30-11-2022 09:19]

• _Nijntje_
  • Niet online
Haga schreef op woensdag 30 november 2022 @ 07:06:
Heb je, als je de widgets bekijkt, het klepje van de batterij case open of dicht?
Hoi Haga,

Heb de case dan open maar het blijft ook staan als de case gesloten is. Bij mijn Airpods Pro 1 gewend dat het na een tijdje verdween bij de batterij widgets. Tot dat je de case weer opende. Maar lees bij andere reacties dat dit blijkbaar zo hoort. Dus denk dat dit dan zo hoort bij de nieuwe Airpods pro 2. Toch ontzettend bedankt voor je reactie!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-03 22:37
dit is op te lossen, door je iphone/ipad te connecten en de zoek mijn airpods uit te vinken, hierdoor is die niet continu connected.

Intel Core i7 8700K | ASRock Z370M-ITX/ac | Corsair Vengeance LPX 3200Mhz | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G

• _Nijntje_
  • Niet online
danjan2411 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 08:23:
Ik heb ook de Airpods pro 2 en bij mij blijft ook het bliksemschichtje staan bij 100%, dus ik denk niet dat jouw setje defect is, misschien komt er een firmware update voor.
Oké, bedankt voor je antwoord! Maar verdwijnt het ook soms toch weer bij je batterij widgets? Even later komt het dan toch weer automatisch terug te staan bij de batterij widgets. (Ik hoef of doe dan niks met mijn Airpods ze liggen bijv. op tafel) Als ik dan even later in de batterij widget kijk zie ik de case+ Airpods weer er tussen staan. Maar aan de reacties te zien hoort dit of komt er nog een firmware voor uit. Maar was dit niet gewend van mijn Airpods Pro 1 dus vandaar de twijfel. (Als ik daarvan de case sloot verdween het ook in/bij de batterij widgets) Nogmaals enorm bedankt voor je reactie!

• _Nijntje_
  • Niet online
Punkbuster schreef op woensdag 30 november 2022 @ 09:52:
dit is op te lossen, door je iphone/ipad te connecten en de zoek mijn airpods uit te vinken, hierdoor is die niet continu connected.
Hoi Punkbuster,

Dankjewel voor je reactie!
Maar als ik zoek mijn Airpods uitzet kan ik ze dan wel weer vinden? Mocht ik ze kwijt zijn of raken? En kan ik dan nog wel een geluidje afspelen?

• _Nijntje_
  • Niet online
danjan2411 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 08:23:

[Voor 28% gewijzigd door _Nijntje_ op 30-11-2022 10:01]

• _Nijntje_
  • Niet online
Aiii schreef op woensdag 30 november 2022 @ 09:17:
Volstrekt normaal ja, zolang een product in het battery widget aan de lader hangt zal er een bliksemschicht te zien zijn. Groen als het volledig geladen is. Aangezien je AirPods Pro in de case "aan de lader" hangen, is er dus altijd een teken te zien. Als je je iPhone aan de lader laat liggen als deze vol is, zie je hetzelfde daar.

Dat de verbinding permanent is is sinds de Pro 2 een ding (de Max hebben dit ook, overigens), dat is gewoon iets dat Apple zo bedacht heeft als gebruiksgemak ding en je weet dat je bij Apple niet moet aankloppen als je zelf liever een uitknop zou hebben. Haha.
Hoi Aiiii,
Super bedankt voor je heldere uitleg! En zoals jij het schrijft zo klinkt het inderdaad wel simpel. Je hebt je Airpods inderdaad altijd een soort van aan de lader. Doordat ze in de case zitten. Maar twijfelde dus of dit wel goed was aangezien ik dit niet gewend ben bij mijn Airpods Pro 1. Scheelt weer een ritje naar de winkel toe. ;-) Hahaha! Ik snap je! :-)
Enorm bedankt nogmaals!

• _Nijntje_
  • Niet online
_Nijntje_ schreef op woensdag 30 november 2022 @ 09:56:
[...]

Hoi Punkbuster,

Dankjewel voor je reactie!
Maar als ik zoek mijn Airpods uitzet kan ik ze dan wel weer vinden? Mocht ik ze kwijt zijn of raken? En kan ik dan nog wel een geluidje afspelen? Hoop op een antwoord terug! * Ik ging naar zoek mijn klikte op verwijderen en toen kreeg ik een waarschuwing dat de Airpods dan werd verwijderd van mijn Apple ID. En dat ik ze dan weer opnieuw zou moeten koppelen? Heb maar op annuleren gedrukt. Haha! Sorry! Heb er niet zoveel verstand van… * Mocht ik mijn Airpods verwijderen uitzoek mijn dan kan ik ze denk ik niet meer terugvinden?

• _Nijntje_
  • Niet online
Foutje

[Voor 99% gewijzigd door _Nijntje_ op 01-12-2022 12:46]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee