“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Bedankt voor je bijdrageGreatsword schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 19:34:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb........
Add, turn off, or remove extensions in Microsoft Edge - Microsoft Support
Best Windows Defender of een andere antivirus ook een laten scannen om zeker te zijn dat er niks anders is wat ongevraagd op je systeem staat
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
@Malantur Nee, dit zijn meldingen vanuit Edge, geen addon of wat dan ook.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
@FlipFluitketel
Bedankt beiden. Ik heb jullie opties nagelopen en de hele cache en geschiedenis van Edge verwijderd, update gedaan van de browser en herstart en heb de melding nu niet meer en die lijkt ook niet meer te komen....
Dank!!
Als het hardnekkig is even cleanen met Malwarebytes / AdwCleaner
Je kan gewoon met free/trial je systeem scannen en opschonen.
Wat je ziet zijn notificatie-popups (webpush) die via schimmige ad-boeren naar je browser gestuurd worden, en die zich vermommen als app's die virussen scannen, of andere scary shit. Allemaal nep!
Je kan bij de bewuste site in de URL-balk op een knop klikken om de notificaties voor de site in te trekken. Of eventueel voor alle domeinen!
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Sorry als het hier niet hoort, maar dit moet me toch echt van het hart.Greatsword schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 19:34:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb........
Met dit soort reacties gaan mijn haren RECHT overend staan.
Ja er is meer informatie nodig, maar dat kan je ook vragen.
Dit is gewoon met de botte bijl erin, en empatie met zo'n zin is dan ook ver te zoeken.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Hattrick: Thorgal Eagles
Ik denk denk juist dat de 'hint' "Wat ik al gevonden of geprobeerd heb" goed bedoeld was. Het is jammer dat hij bij jou in het verkeerde keelsgat is geschoten.Dj Neo Ziggy schreef op maandag 5 december 2022 @ 08:54:
[...]
Met dit soort reacties gaan mijn haren RECHT overend staan.
Ja er is meer informatie nodig, maar dat kan je ook vragen.
Wist je dat in het template voor het posten van een nieuwe vraag topic, die tekst 'vooringevuld' is? De reden hiervoor is om mensen er aan te herinneren dat op tweakers.net het op prijs gesteld wordt dat je eerst zelf gedegen onderzoek doet voor je een niew topic het web op slingert.
Misschien wist je dit niet en zie je nu dat de opmerking misschien niet zo slecht bedoeld was, maar juist het tegenovergestelde.
Dat (=gedegen vooronderzoek) zou namelijk enorm helpen om de kwaliteit van de forum threads te verhogen, door te minimaliseren dat er allemaal simpele, makkelijk te voorkomen topics met 'ruis' opduiken waarbij de echt interessante complexe topics ondersneeuwen
Zelf stel ik het wel op prijs als anderen helpen om elkaar hier op het forum 'scherp' te houden om de kwaliteit van de topics te verhogen, kort, bondig en 'on topic'. Dit geldt ook voor reacties, en daarom stop ik hier ook
[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 05-12-2022 11:45 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.