Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Aziraphale
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:57
Ik heb gisteren een nieuwe Solax omvormer gekregen met daarbij een Pocket Wifi 2.0, die ik sindsdien met mij netwerk probeer te verbinden. Hij knippert groen, wat volgens de installateur betekent dat hij werkt, maar verbinden via de Android en iOS apps lukt niet. Via de laptop heb ik nu een paar keer het Solax netwerk gezien, maar verbinden lukt niet. Netwerk is ook maar zeer sporadisch zichtbaar op mijn laptop en op de telefoon en iPad heb ik het nog nooit gezien, zelfs niet wanneer ik vlak naast de omvormer zat.

Iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen? Of is het een d.o.a.?

3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320, 11,52 kWh Zendure 2400AC

Alle reacties

• ErnstvV
  • Registratie: Februari 2023
  • Niet online
Een hele late reactie, wie weet heb je het al opgelost. Ik had ook een de Solax wifi 2 stick besteld die ongeveer hetzelfde gedrag vertoonde. Mijn routers zagen het wifi hotspot van de stick wel, mijn PCs en telefoons niet.

Aangezien ik eigenlijk een 3 had moeten hebben voor mijn omvormer heb ik als nog een 3 besteld. Deze doet al meer maar wel nog steeds niet met SolaX Cloud verbinden. Data kan ik wel handmatig op vragen dus die ga ik zelf wel tonen.

• Toontje kenobi
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 04:32
Hiero hetzelfde probleem iPad of iPhone ziet de WiFi dongel niet knippert wel groen maar is niet te bereiken waarschijnlijk hoop ik ook een doatje ik krijg een nieuwe maar heb voor de voorzichtigheid maar een Solax lan dongel besteld