Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negen_hamers
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 15-02-2023
Ik zoek een?
Nieuwe smartphone zodanig dat mijn gemiddelde maandbedrag over 2 jaar niet meer is dan mijn huidige abonnement.

Wat is je budget?
Ik wil gemiddeld niet meer dan 14 euro per maand uitgeven over 2 jaar. Dit betekent dat ik i.c.m. een sim-abo van 6 euro (eén van de goedkoopste abonnementen die ik kon vinden) een budget heb van 192 euro (laten we er voor het gemak 200 van maken).

Ik wil het apparaat gaan gebruiken voor:
Casual gebruik: Whatsapp, browsen, af en toe een foto of video maken.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had gekeken wat een goedkoop sim-only abonnement i.c.m. een OnePlus Nord CE 2 zou kosten over 2 jaar, maar deze combinatie zou betekenen dat ik meer ga betalen dan ik gemiddeld nu doe, en dat wil ik niet.

Welke vragen heb je hier nog over?
Het ziet er naar uit dat ik dus een 'oudere'/minder goeie telefoon moet kiezen dan die Nord CE 2. Dit vind ik niet erg want zowat elke nieuwe telefoon is een upgrade over mijn huidige denk ik (een Samsung Galaxy A3, SM-A320FL).

[Edit] Ik heb ook de Motorola Moto G52 gezien, maar reviewers geven aan dat deze maar kort ondersteund gaat worden. Betekent dit dat er gewoon geen security updates meer komen? Zou deze alsnog een goeie aanrader zijn?

Alvast bedankt voor jullie reacties en inzichten.

[ Voor 10% gewijzigd door Negen_hamers op 29-11-2022 15:48 . Reden: vond nog een extra suggestie ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:11
Kijk bij bijvoorbeeld Belsimpel de goedkoopste optie en zet dat af tegen de adviezen uit de BBG?
review: Smartphone Best Buy Guide - November 2022