Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb een beetje onderzoek gedaan voor een pc build voor te gamen o.a Warzone 2.0, Modern Warfare 2
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Moederbord: GIGABYTE Moederbord B550M AORUS ELITE
Videokaart: AMD Radeon RX 6700 XT
Proccesor: Ryzen 5 5600x + (Wraith Stealth koeling)
Geheugen: Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600 MHz. 2 x 8 GB zwart
SSD: Samsung 870 QVO - Interne SSD - 2.5 inch - 1TB
Voeding: AZZA PSAZ-750G 750W
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf weinig verstand van pc's en heb dus deze build samen gesteld voor mijn pc de componenten hierboven heb ik in mijn bezit, ben dus op zoek naar advies of dit allemaal passend is en/of er verbeterpunten zijn die gelijkwaardig in prijs zijn zodat ik deze e.v.t kan ruilen. En ben voornamelijk nu nog op zoek naar een case die passend is voor deze setup en of ik nog iets mis? Wens is liefste case tussen de 50 á 100 euro.
Ik heb een beetje onderzoek gedaan voor een pc build voor te gamen o.a Warzone 2.0, Modern Warfare 2
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Moederbord: GIGABYTE Moederbord B550M AORUS ELITE
Videokaart: AMD Radeon RX 6700 XT
Proccesor: Ryzen 5 5600x + (Wraith Stealth koeling)
Geheugen: Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600 MHz. 2 x 8 GB zwart
SSD: Samsung 870 QVO - Interne SSD - 2.5 inch - 1TB
Voeding: AZZA PSAZ-750G 750W
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf weinig verstand van pc's en heb dus deze build samen gesteld voor mijn pc de componenten hierboven heb ik in mijn bezit, ben dus op zoek naar advies of dit allemaal passend is en/of er verbeterpunten zijn die gelijkwaardig in prijs zijn zodat ik deze e.v.t kan ruilen. En ben voornamelijk nu nog op zoek naar een case die passend is voor deze setup en of ik nog iets mis? Wens is liefste case tussen de 50 á 100 euro.