Ik vind het onnodig dat dit topic gesloten is ... omdat er al zoveel script requests zijn geweest waar geen slotjes op zijn gekomen ... dus ... denk hier ff over ... .
Welke zijn dan overgebleven? En kom dan alsjeblieft niet met: "daar heb ik geen zin in, om naar te zoeken".
Als je een punt wil maken, mag je ook met bewijzen komen, toch?
verder is dat gewoon de policy, en kan er weleens een over het hoofd gezien zijn, je had die topics ook in SU kunnen melden, want ze mogen in principe niet (naar ik begrepen heb).
Als je een punt wil maken, mag je ook met bewijzen komen, toch?
verder is dat gewoon de policy, en kan er weleens een over het hoofd gezien zijn, je had die topics ook in SU kunnen melden, want ze mogen in principe niet (naar ik begrepen heb).
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
het gebeurt regelmatig dat er iemand vermoord wordt zonder dat de dader veroordeeld is, geeft dat mij nu het recht om het eender ieder neer te leggen en dan te zeggen dat ik niet veroordeelt mag worden...?
het slotje is 100% terecht,
maar hopelijk begrijp je wel waarom script-requests worden afgesloten;
/14 is een forum voor ontwikkelaars/programmeurs, waar vragen beantwoord kunnen worden.
als je specifieke wensen hebt moet je A) leren programmeren,
dit uitbesteden aan een goede programmeur of C) eens zoeken op een bekende scripts-site als http://www.hotscripts.com/
als er zou worden toegestaan dat mensen zulke verzoeken als die van jou zouden posten zouden de mensen die dat kunnen ongetwijfeld wegvluchten
het slotje is 100% terecht,
maar hopelijk begrijp je wel waarom script-requests worden afgesloten;
/14 is een forum voor ontwikkelaars/programmeurs, waar vragen beantwoord kunnen worden.
als je specifieke wensen hebt moet je A) leren programmeren,
als er zou worden toegestaan dat mensen zulke verzoeken als die van jou zouden posten zouden de mensen die dat kunnen ongetwijfeld wegvluchten
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
En voor B kan je bij een "willekeurig" programmeer bedrijfje terecht...Op woensdag 29 augustus 2001 18:17 schreef RM-rf het volgende:
als je specifieke wensen hebt moet je A) leren programmeren,dit uitbesteden aan een goede programmeur of C) eens zoeken op een bekende scripts-site als http://www.hotscripts.com/
Graag, alhoewel JvS en RM-rf al duidelijk maakt dat dat geen reden is om de topic open te laten (of weer open te doen).Op woensdag 29 augustus 2001 18:20 schreef korn het volgende:
Oke .. ik begrijp het ... maar toch ga ik ff zoeken naar topics die open zijn gebleven ...... .
Uiteindelijk is het dus helemaal niet zo onrechtvaardig.
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1