{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Hoogstwaarschijnlijk je RAM geheugen. Wissel eens voor ander (niet Hyundai) RAM (DDR) en het zal waarschijnlijk werken. Hyundai is ongeveer de slechtste hardware fabrikant die er bestaat.
Ik heb slecht 9 maanden kunnen """genieten""" van een Hyundai monitor.
Ik heb slecht 9 maanden kunnen """genieten""" van een Hyundai monitor.
Dat is het hele probleem ik heb geen ander geheugen, en die zaak waar ik het goedje heb gehaald is pas weer donderdag open 
Zou een ander dimmslot het probleem kunnen oplossen, ga het gelijk proberen :-)
Zou een ander dimmslot het probleem kunnen oplossen, ga het gelijk proberen :-)
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
bah werkt dus niet, weet iemand een mem tester die in dos ok met ddr geheugen werkt?
Dat probleem had ik ook, maar toen heb ik safe-instellingen van BIOS genomen en toen telkens iets veranderd naar mijn verwachtingen en nu werkt hij goed, behalve dan mijn USB.
Overigens ik heb ook Hyundai-geheugen op mijn MSIKT266 RAID-bordje
Overigens ik heb ook Hyundai-geheugen op mijn MSIKT266 RAID-bordje
ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001
Verwijderd
Fijn bordje trouwens?? Ben ook een beetje aan het rondkijken voor iets nieuws. Heb nu Abit KT7-raid.
Pagina: 1