MSI k7t266-raid wil niet installen

Pagina: 1
Acties:

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:28

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
Beste dudes en dudettes,

heb van de week mijn spullen binnen gehad
-MSI k7t266-raid
-Geheugen 256 pc 2100 van hyundai
-AMD 1400 (266)

Nou heb ik het zooitje in elkaar gezet dus ik booten die handel, wil ik er nu dus windows ME opzetten blijft mijn computer vastlopen tijdens de installatie, of hij geeft fouten dat er packets missen, of hij geeft fouten tijdens de hardware analysatie op kernell32.dll, wat zou dit kunnen zijn (zal wel weer het geheugen zijn :( ), of moet ik het in een andere richting gaan zoeken, alle suggesties zijn welkom.

Bij voorbaat dank.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Hoogstwaarschijnlijk je RAM geheugen. Wissel eens voor ander (niet Hyundai) RAM (DDR) en het zal waarschijnlijk werken. Hyundai is ongeveer de slechtste hardware fabrikant die er bestaat.

Ik heb slecht 9 maanden kunnen """genieten""" van een Hyundai monitor. :(

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
Dat is het hele probleem ik heb geen ander geheugen, en die zaak waar ik het goedje heb gehaald is pas weer donderdag open :-(

Zou een ander dimmslot het probleem kunnen oplossen, ga het gelijk proberen :-)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
bah werkt dus niet, weet iemand een mem tester die in dos ok met ddr geheugen werkt?

• steven2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 12:40
Dat probleem had ik ook, maar toen heb ik safe-instellingen van BIOS genomen en toen telkens iets veranderd naar mijn verwachtingen en nu werkt hij goed, behalve dan mijn USB.

Overigens ik heb ook Hyundai-geheugen op mijn MSIKT266 RAID-bordje :)

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

Verwijderd

Fijn bordje trouwens?? Ben ook een beetje aan het rondkijken voor iets nieuws. Heb nu Abit KT7-raid.
Pagina: 1