Toon posts:

Icewind dale probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben momenteel Icewind Dale aan het spelen en zit met het volgende spel.

Ik ben momentel bij de Dragons eye. Wanneer je daar dan het 1ste veld (de 1ste laag in Dragons eye) dan moet er onder in, bij de doorgang naar de 2de laag, een aantal gevangenen zijn, maar die zijn er bij mij niet (Ik weet dit doordat ik dit aan een vriend gevraagd hebt, maar die wist niet waar het door kwam). Ik heb wel al alle monsters gedood. In de 2de laag heb ik hetzelfde probleem. Alle monsters zijn dood, mar er zijn geen gevangenen en ik kan ook niet door de doorgang naar de 3de laag.

Ik hoop dat iemand weet waar dit door komt.

Verwijderd

Kijk hier maar eens ;) misshien zal het jouw helpen

[topic=208792/1/25]

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ehm kan een bug zijn.. Voor zover ik weet zit de 1e groep voor de trap naar de 2e laag en de 2e groep (paar kinderen) zitten links midden ongeveer in een doodlopend gangetje.. Dan hebbie ook nog verder links onderaan een altaar met daar die ontvoerde vrouw van die guild uit het dorp..
Als er dus geen mensen bij jou zijn moet je eens proberen te updaten, of een new game maken..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 augustus 2001 19:01 schreef aXe het volgende:
Ehm kan een bug zijn.. Voor zover ik weet zit de 1e groep voor de trap naar de 2e laag en de 2e groep (paar kinderen) zitten links midden ongeveer in een doodlopend gangetje.. Dan hebbie ook nog verder links onderaan een altaar met daar die ontvoerde vrouw van die guild uit het dorp..
Als er dus geen mensen bij jou zijn moet je eens proberen te updaten, of een new game maken..
Waar haal je dan z'n patch vandaan?
//edit: al 1 van icewinddale.org gehaald
maar ik heb het probleem nog steeds :(

en SilverAkira ik speel niet met cheats.

Verwijderd

In de forum zelf bevindt zich geen cheats.. alleen Axe (&Co)heeft me veel geholpen met het spel. Dacht heeeel misschien dat het jouw kon helpen ;)

Verwijderd

sorry 't is weer veel te lang en veel te veel spellen geleden dat ik dat gespeeld heb :D
moet je daar onderin met Firkraag spreken of is dat weer een ander forgotten realms spel ?
ik weet mnog wel dat voor dat j naar Firkraag kan moet je zijn Captain of the guard dood maken, das een of andere grote jongen die nogal op een minotaur lijkt, ik kan er net niet opkomen hoe hij heet maar die moet je iig hebben ....
Pagina: 1