Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat voor API bestuurbare verwarmingsknop kan hier op?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• icepick
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-10 20:07
Met computers ben ik best handig.. maar van verwarmingen weet ik niet zoveel af.
Ik heb radiatoren waar onder de knop dit zit (zie foto). Ik ben op zoek naar verwarmingsknoppen die met een API te besturen zijn (temperatuur opgeven en eventueel uitlezen).
Tado knoppen schijnen hier niet op te kunnen.. iemand tips? Een api is wel een must.. Een device API zou nog beter zijn…een app erbij eventueel voor de bediening zou handig zijn. Ik heb thuis al wel een zigbee netwerkje draaien op de raspberry dus als ze zigbee zijn is dat ook geen probleem.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IPSMXx8ECGz3Ir_-qO557X2mEZU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m8gO36APaqgKrz1AmXTsUOLG.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

• DutchWing
  • Registratie: April 2019
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

Dit is een open/dichtkraan.
Naar mijn weten kunnen hier van geen een merk knoppen op. (Tado, Honeywell, etc)
Je zou de kraan moeten vervangen voor een thermostaatkraan, maar ook hierop kun je het beste bij voorbaat even overleg plegen met de partij waarvan je de knoppen gaat bestellen.

Knop en kraan moeten namelijk wel matchen.

Succes!

[ Voor 7% gewijzigd door DutchWing op 29-11-2022 12:15 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu