Probleem met instellen van google hub taal

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-05 11:13
Ik loop tegen een probleem aan met het instellen van mijn nieuwe google hub en heb geen flauw idee hoe het op te lossen.

Het probleem dat zich voor doet is dat de menu's op het scherm half in Nederlands en half in Duits zijn.
Het lijkt er ook op dat het random veranderd welke onderdelen hij in welke taal toont.

Ik heb reeds gecontroleerd dat de taal in in de google home app op Nederlands staat ingesteld.

Iemand enig idee waar het fout loopt en hoe ik het kan oplossen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:56
Als je je IP adres opzoekt via een ip finder heb je dan wel een nederlands ip adres?

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-05 11:13
@HKLM_

Mijn ip adres is Belgisch zoals het hoort te zijn.

Ik weet niet of het relevant is , maar het is me nu net opgevallen dat de verpakking en papieren handleidingen van de hub enkel Franse en Duitse gedrukte tekst hebben.

Bij mijn andere hub die ik vorig jaar kocht en normaal werkt was de doos in het Nederlands bedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickster!
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-04 10:18
In de google home app rechtsboven op je profiel icoontje drukken. Vervolgens naar "Instellingen voor Assistent" gaan, dan naar "talen" en de taal een keer wijzigen naar iets anders en terugzetten.

Ik had hetzelfde probleem met een nieuwe nest hub. Taal gewijzigd naar Nederlands (België) en weer terug naar Nederlands (Nederland). Daarna werkte alles prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDSM1
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 24-04 14:23
100 derden taal wijzigen zoals hier voorgesteld, steeds van Nederlands België naar Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kvg
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 30-12-2022

Kvg

Ik heb 2 hub’s gekocht waarvan bij beide de taal van de menu’s verandert.
Heb de taal bij de assistent al gewijzigd in engels en daarna weer naar het nederlands, Het menu blijft dan enige tijd goed staan maar de volgende morgen staat het weer in het engels. Ook al meerder keren gereset zonder succes. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL1PSR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03-2024
Ook hier het taal wissel probleem. En de hub heb ik ook afgelopen week gekocht is het niet een bug? :?

Weet je nog die keer samen in de trein. Ik stak me kont uit het raam en jij je hoofd. En iedereen dacht dat we een tweeling waren.

Pagina: 1