Hi allemaal, ik heb wat tweak-hulp nodig
Mijn dochter heeft bij het Sinterklaas personeelsfeestje een speelgoed microfoon gekregen welke helaas niet zo goed werkt. Het leukste van een dergelijke microfoon is natuurlijk dat de kids zichzelf door het speakertje harder horen praten/zingen/galmen, en dat is net hetgeen dat niet goed is uitgewerkt in dit speelgoed.
Een microfoontje dat ik had liggen van een oude game-headset werkte al een stuk beter (had ook een jack connector). Deze heb ik nu in de speelgoed microfoon gemonteerd en dit werkt, dochterlief is er super blij mee.
Nu komt het alleen erg nauw met hoe je in de microfoon praat, zodra je niet helemaal precies de microfoon goed houdt valt het geluid snel weg. Is het mogelijk dit nog te verbeteren, of wellicht het volume van de microfoon nog wat te versterken op 1 of andere manier?
Ik kan solderen, glue-gunnen en all-round klussen op amateur+ niveau (boren/zagen/slijpen/smelten
)
Dit is het speelgoed (Smoby Kally's Mashup Microphone):

Printplaat voorkant:
:strip_exif()/f/image/STH2A0tOC4jjNwuqctCXJ02o.jpg?f=fotoalbum_large)
Printplaat achterkant:
Een microfoontje dat ik had liggen van een oude game-headset werkte al een stuk beter (had ook een jack connector). Deze heb ik nu in de speelgoed microfoon gemonteerd en dit werkt, dochterlief is er super blij mee.
Nu komt het alleen erg nauw met hoe je in de microfoon praat, zodra je niet helemaal precies de microfoon goed houdt valt het geluid snel weg. Is het mogelijk dit nog te verbeteren, of wellicht het volume van de microfoon nog wat te versterken op 1 of andere manier?
Ik kan solderen, glue-gunnen en all-round klussen op amateur+ niveau (boren/zagen/slijpen/smelten
Dit is het speelgoed (Smoby Kally's Mashup Microphone):

Printplaat voorkant:
:strip_exif()/f/image/STH2A0tOC4jjNwuqctCXJ02o.jpg?f=fotoalbum_large)
Printplaat achterkant:
:strip_exif()/f/image/ydh9D7zr40V00m3wb9Bk2k7I.jpg?f=fotoalbum_large)
6930Wp Oost-West PV_Output | 7.5 kW Ecodan + 300L