Oke, ik begrijp dat dit topic uit voorzorg gesloten is, maar is dat niet erg voorbarig? Er loopt nog geen topic over, dus waarom is er niet gewoon een disclaimer onder gezet? Ik vraag gewoon om info, dat zoeken doe ik zelf wel.
Simpel. Omdat de corp editie van XP uitgekomen schijnt te zijn wil ik geen wildgroei van draadjes hierover. Dit soort draadjes gaan vaak asap naar de illegale kant en dat wil ik gewoon niet
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Kan iemand mij uitleggen wat er met WinXP RTM bedoeld wordt ?
Iedereen heeft het over deze versie vandaar mijn nieuwsgierigheid
Iedereen heeft het over deze versie vandaar mijn nieuwsgierigheid
WinXP RTM = Windows Experience, Released To Manufacturers.
M.a.w.: de final-versie, die naar de grote OEM-fabrikanten is verstuurd.
M.a.w.: de final-versie, die naar de grote OEM-fabrikanten is verstuurd.
Virussen? Scan ze hier!
Dat kan................ als je nog even wacht tot 25 oktober, dan is hij in de winkels verkrijgbaar.Op woensdag 29 augustus 2001 18:49 schreef FireTiger het volgende:
Heej die moet ik hebben dan !
Virussen? Scan ze hier!
Hoeft niet, ik krijg hem gratisOp woensdag 29 augustus 2001 18:51 schreef FireTiger het volgende:
Hehe doe jij dat maar![]()
Slimme-ROM ruleeert bigtime.
Virussen? Scan ze hier!
Wat is dat? Just curious?Op woensdag 29 augustus 2001 18:52 schreef wildhagen het volgende:
Slimme-ROM ruleeert bigtime.
Verwijderd
MS dringt zich op aan argeloze scholieren door bijna-gratis cd's te verkopen via scholen, zodat de argeloze kindertjes later niets anders kennen dan MSOp woensdag 29 augustus 2001 18:54 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Wat is dat? Just curious?
Die krijg je bij SurfDiensten (onderwijs dus), is een volledig legale CD met licentie, maar je hoeft geen serienummer meer in te vullen.Op woensdag 29 augustus 2001 18:54 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ook als je aan bepaalde sessies van Microsoft meedoet krijg je hem, zo heb ik Win2000 geheel legaal gekregen door een enquete in te vullen bij een demonstratie.
Hoe het met de activatie zal zijn, ik weet het niet.
Virussen? Scan ze hier!
die kan je op school kopen (tenminste ik welOp woensdag 29 augustus 2001 18:54 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Voor een heeeeel laag prijsje
Wildhagen: enig id hoeveel die gaat kosten? (ja, voor jou issie misschien gratis, ik moet er denk ik een paar tientjes voor betalen)
Dat is toch de versie die je via bijv een school kan kopen (voor een stuk minder als de winkelprijs)? Zo hebben wij office 97 destijds voor 50.- gekocht.
Maar ff back ontopic.
Waarom laat je die thread niet gewoon open, en iedereen die een request doet geef je een ban. Dat werkt toch ook? Of kunnen we het misschien in een "private" forum bespreken (Huiskamer bijv.)??
Maar ff back ontopic.
Waarom laat je die thread niet gewoon open, en iedereen die een request doet geef je een ban. Dat werkt toch ook? Of kunnen we het misschien in een "private" forum bespreken (Huiskamer bijv.)??
MRen, wildhagen en Buzzman, dank voor de uitleg
Hangt van de onderwijsinstelling af, meestal is het ergens tussen de 40 en 150 gulden.Wildhagen: enig id hoeveel die gaat kosten? (ja, voor jou issie misschien gratis, ik moet er denk ik een paar tientjes voor betalen)
Let wel: op de CD staat altijd "Upgrade", maar het is wel degelijk de full-version. Beetje wazig dat ze altijd Upgrade erop zetten.
Virussen? Scan ze hier!
daar had ik nooit aan gedacht, maar dat kan ik natuurlijk ook regelen, zo'n "studentenversie"
relaxed
, meteen maar ff informeren morgen .......thx wildhagen
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Ik zit aan de andere kant van de kennedylaan (tov van jou danOp woensdag 29 augustus 2001 18:57 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Hangt van de onderwijsinstelling af, meestal is het ergens tussen de 40 en 150 gulden.
Let wel: op de CD staat altijd "Upgrade", maar het is wel degelijk de full-version. Beetje wazig dat ze altijd Upgrade erop zetten.
Verwijderd
Ghehehe, die sessie kan ik me ook nog wel herinneren aan de TU/eOp woensdag 29 augustus 2001 18:56 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Die krijg je bij SurfDiensten (onderwijs dus), is een volledig legale CD met licentie, maar je hoeft geen serienummer meer in te vullen.
Ook als je aan bepaalde sessies van Microsoft meedoet krijg je hem, zo heb ik Win2000 geheel legaal gekregen door een enquete in te vullen bij een demonstratie.
Hoe het met de activatie zal zijn, ik weet het niet.
30 minuten aanwezig zijn en je had Win2K Prof in het handje na een maandje. Of een leuk seminair volgen en vervolgens MS Visual Studio krijgen
Slimme rommetjes roeleren bigtime
NIKS TE DANKEN ICESTORMOp woensdag 29 augustus 2001 18:57 schreef IceStorm het volgende:
MRen, wildhagen en Buzzman, dank voor de uitleg
(
Nee, door Microsoft.Op woensdag 29 augustus 2001 19:16 schreef FireTiger het volgende:
Die RTM versie is toch uit gebracht door Sinister ?
Virussen? Scan ze hier!
Ach sorryOp woensdag 29 augustus 2001 19:14 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
NIKS TE DANKEN ICESTORM
()
Wel leuk, wordt een topic gesloten om dat het later wat illegaals kan worden, gaat het gewoon in LA door. Slimme zet.
BTW, die schoolversie, da's niks SMP support enzo zeker?
BTW, die schoolversie, da's niks SMP support enzo zeker?
uhmmmm idd 
de vraag was beantwoord, dus de draad kan dicht
de vraag was beantwoord, dus de draad kan dicht
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()