Hey mensen,
Twee maanden geleden heb ik de Jinbei FB V-mount battery (VLB14.8V 220WH) gekocht bij kamera-express.nl. Ik heb deze twee keer gebruikt en vanmorgen is deze zonder reden volledig ontploft op mijn kamer. Mijn vriendin hoorde plots een harde knal, kwam de kamer op en bleek zwart van de rook te zijn. Veel dingen op mijn kamer hebben schade ondervonden. De accu lag niet aan de lader of iets anders; deze lag gewoon op de kast niks te doen.
Wat zijn nu de beste vervolgstappen om te maken? Ik heb kamera-express.nl al gecontacteerd over de situatie; ze gaan er naar kijken.:strip_exif()/f/image/09DAYrmt3mwh0cd0hROvD42V.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/b2ch6YolEd0GuC08w4GXifVE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YRRjHxKqzrvpvLndlKZLDcPR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4sOTgo0viRPvd2PVAjSEbVah.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rnPnKM1fh32rphLSmKMQrLAa.jpg?f=fotoalbum_large)
Twee maanden geleden heb ik de Jinbei FB V-mount battery (VLB14.8V 220WH) gekocht bij kamera-express.nl. Ik heb deze twee keer gebruikt en vanmorgen is deze zonder reden volledig ontploft op mijn kamer. Mijn vriendin hoorde plots een harde knal, kwam de kamer op en bleek zwart van de rook te zijn. Veel dingen op mijn kamer hebben schade ondervonden. De accu lag niet aan de lader of iets anders; deze lag gewoon op de kast niks te doen.
Wat zijn nu de beste vervolgstappen om te maken? Ik heb kamera-express.nl al gecontacteerd over de situatie; ze gaan er naar kijken.
:strip_exif()/f/image/09DAYrmt3mwh0cd0hROvD42V.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/b2ch6YolEd0GuC08w4GXifVE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YRRjHxKqzrvpvLndlKZLDcPR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4sOTgo0viRPvd2PVAjSEbVah.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rnPnKM1fh32rphLSmKMQrLAa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bFmtVlgtuZR6DIuThPsk1wKY.jpg?f=fotoalbum_large)