Dag Tweakers,
ik heb een desktop van 2 jaar oud ongeveer. Ik heb altijd internet gebruikt via een ethernet kabel maar dat is met een veranderde inrichting toch was lastiger, dus wil er een wifikaart inzetten om draadloos te kunnen internetten.
Mij lijkt een kaart op het moederboord altijd beter, betrouwbaarder dan eentje via een externe usbpoort. Ik hoop er voor 30- euro wel te zijn.
Ik dacht aan deze:
uitvoering: Gigabyte GC-WB1733D-I
Handig ook dat ik dan gelijk Bluetooth heb, 2 vliegen 1 klap.
Dit is mijn moederbord:
uitvoering: MSI B450M-A PRO MAX
Bij de wifikaart staat in de reviews dat je een vrije aansluiting voor usb's op mijn moederboord moet hebben. Welke aansluiting is dat? Past die wifikaart op mijn moederbord?
Dan voor de volledigheid even mijn hele kast:
Hartelijk dank voor de hulp!
ik heb een desktop van 2 jaar oud ongeveer. Ik heb altijd internet gebruikt via een ethernet kabel maar dat is met een veranderde inrichting toch was lastiger, dus wil er een wifikaart inzetten om draadloos te kunnen internetten.
Mij lijkt een kaart op het moederboord altijd beter, betrouwbaarder dan eentje via een externe usbpoort. Ik hoop er voor 30- euro wel te zijn.
Ik dacht aan deze:
uitvoering: Gigabyte GC-WB1733D-I
Handig ook dat ik dan gelijk Bluetooth heb, 2 vliegen 1 klap.
Dit is mijn moederbord:
uitvoering: MSI B450M-A PRO MAX
Bij de wifikaart staat in de reviews dat je een vrije aansluiting voor usb's op mijn moederboord moet hebben. Welke aansluiting is dat? Past die wifikaart op mijn moederbord?
Dan voor de volledigheid even mijn hele kast:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Moederborden | MSI B450M-A PRO MAX | € 180,52 | € 180,52 |
1 | Videokaarten | ASRock Phantom Gaming X Radeon RX590 8G OC | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Sharkoon V1000 Window | € 49,90 | € 49,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16 | € 59,- | € 59,- |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE 450 White 230V - V2 | € 43,49 | € 43,49 |
1 | Solid state drives | Intel 660p 512GB | € 44,99 | € 44,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 576,90 |
Hartelijk dank voor de hulp!