Recent is er hier spouwmuurisolatie aangebracht (aminofoam staat op de factuur, YouTube: AMINOFOAM Spouwmuurisolatie).
Echter is er een behoorlijke hoeveelheid in de kruipruimte gekomen ontdekte ik een week later, zal een paar fotos toevoegen.
Nu is mijn vraag vooral of er uitzakking is geweest en hierdoor de spouwmuur niet volledig geisoleerd is op sommige plekken met als mogelijk risico zogenoemde "koudebruggen".
Het bedrijf zegt dat dit zo in de kruipruimte terecht is gekomen door de druk van het inspuiten en dat het niet is uitgezakt.
Maar is dat ook zo?:strip_exif()/f/image/OW5jHzncwvZ7nuKenT9ywGq0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZYQoEVi2xrQE7uOevUJazoH9.jpg?f=fotoalbum_large)
Echter is er een behoorlijke hoeveelheid in de kruipruimte gekomen ontdekte ik een week later, zal een paar fotos toevoegen.
Nu is mijn vraag vooral of er uitzakking is geweest en hierdoor de spouwmuur niet volledig geisoleerd is op sommige plekken met als mogelijk risico zogenoemde "koudebruggen".
Het bedrijf zegt dat dit zo in de kruipruimte terecht is gekomen door de druk van het inspuiten en dat het niet is uitgezakt.
Maar is dat ook zo?
:strip_exif()/f/image/OW5jHzncwvZ7nuKenT9ywGq0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZYQoEVi2xrQE7uOevUJazoH9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DR7Q61IS1mDNiO6uAbE9IUAN.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 47% gewijzigd door Svartal op 28-11-2022 17:13 ]