Ik heb twee Maxtor daimond max 60 40gb 's in raid lopen op mijn kt7a-raid bord(a-bit). Dit liep al 2 maanden prima maar toen ik vandaag m'n comp. aanzetten kreeg ik bij het laden van de raid een foutmelding bij één van de 2 schijven>>>BROKEN STRIPE...ik weet wat dit betekend , maar ik weet niet hoe dit op te lossen...ik heb dit probleem namelijk al eerder gehad, maar toen voldeed het om er een andere kabel op te zetten(dit bleek achteraf niet het probleem, ik heb de kabel later uitgetest en hij was prima).
Omdat het dus niet aan de kabel ligt denk ik dat er een error in de highpoint drivers zit(of zo iets). Ik heb ook al m'n hele systeem een paar dagen uit elkaar laten liggen ( om stroomvrij te krijgen) , maar dit mocht niet baten.....
IS ER IEMAND DIE DIT PROBLEEM KENT:? (en een oplossing weet)..
Die 80 gb staat namelijk bomvol en het zou jammer zijn als ik dit verlies (hoewel ik bang ben dat dit wel gaat gebeuren) ;(;(;(
Omdat het dus niet aan de kabel ligt denk ik dat er een error in de highpoint drivers zit(of zo iets). Ik heb ook al m'n hele systeem een paar dagen uit elkaar laten liggen ( om stroomvrij te krijgen) , maar dit mocht niet baten.....
IS ER IEMAND DIE DIT PROBLEEM KENT:? (en een oplossing weet)..
Die 80 gb staat namelijk bomvol en het zou jammer zijn als ik dit verlies (hoewel ik bang ben dat dit wel gaat gebeuren) ;(;(;(