Vraag

• Delib1t
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-01-2024
Mijn gsm heeft nu een kapot scherm en ik wil mijn bestanden inkijken.
Kan ik via een adapter mijn telefoon rechtstreeks van het moederbord omvormen tot vga of hdmi om zo eender welk scherm te gebruiken?

Maar boot de gsm dan of is dit firmware geblokt?

Alle reacties

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:59

Croga

The Unreasonable Man

Zonder (veel) meer informatie gaat die vraag niet beantwoord kunnen worden.

Het enige wat ik kan zeggen is dat het zeer onwaarschijnlijk is dat je VGA aan kunt sluiten en zeer onwaarschijnlijk dat je rechtstreeks op het moederbord in kunt prikken. Als de telefoon een USB-C aansluiting heeft, is er een kleine kans dat je een DisplayPort scherm daar op aan kunt sluiten.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik kan gewoon een USB-C naar HDMI plug in mijn S21 Ultra smartphone prikken en dan doet ie (nog) alles.

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 28-11-2022 14:53 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:04

MsG

Forumzwerver

Een minderheid van de telefoons heeft nog iets als MHL, waarmee je vanaf USB naar hdmi kan. Maar begin eens met het meest logische; namelijk noemen welke telefoon je überhaupt hebt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Delib1t
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-01-2024
Samsung s7

Bij data transfer is het zo dat ik een promptje moet bevestigen voordat ik op de hdd kan.

Usb kabeltje heeft geen zulk promptje of the factory android installatie?
Ding is dus niet gekraakt...

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
De S7 ondersteunt geen MHL of andere manier om bekabeld een extern scherm aan te sluiten.

Je kunt er een nieuw scherm in (laten) zetten, als het alleen is om de gegevens eraf te halen hoeft het niet mooi.

[ Voor 39% gewijzigd door hcQd op 29-11-2022 18:01 ]

Pagina: 1