Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De bedoeling is een game computer te bouwen voor mijn zoon, waar hij lang plezier aan zal beleven.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Oorspronkelijk zat mijn budget aan 2000€, maar heb dit opgetrokken naar 2500€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen, het enige dat we tot nu toe hebben is een muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien het een nieuw systeem is, hebben we alles nodig, liefst van goede kwaliteit voor de nodige jaren plezier.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De voorkeur gaat uit naar Intel+Nvidia. De voorkeur gaat uit naar DDR4 (om de prijs te drukken)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hulp of info betreffende de behuizing, koeling, voeding is altijd welkom
Ga je overklokken?
Dit is niet de bedoeling, maar het zou me niet verbazen als mijn zoon dit zou willen proberen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb een lijstje gemaakt met mogelijke onderdelen, alleen weet ik niet of ik altijd de beste keuze heb gemaakt. Maar daarvoor vertrouw ik op jullie kennes.
Mijn grootste probleem is het kiezen van de koeling voor de processor, daar zit ik nog met vele vraagtekens.
Hoe kan ik een tabel toevoegen met de gekozen onderdelen (ik dacht dat deze standaard moest ingevuld worden)
De bedoeling is een game computer te bouwen voor mijn zoon, waar hij lang plezier aan zal beleven.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Oorspronkelijk zat mijn budget aan 2000€, maar heb dit opgetrokken naar 2500€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen, het enige dat we tot nu toe hebben is een muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien het een nieuw systeem is, hebben we alles nodig, liefst van goede kwaliteit voor de nodige jaren plezier.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De voorkeur gaat uit naar Intel+Nvidia. De voorkeur gaat uit naar DDR4 (om de prijs te drukken)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hulp of info betreffende de behuizing, koeling, voeding is altijd welkom
Ga je overklokken?
Dit is niet de bedoeling, maar het zou me niet verbazen als mijn zoon dit zou willen proberen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb een lijstje gemaakt met mogelijke onderdelen, alleen weet ik niet of ik altijd de beste keuze heb gemaakt. Maar daarvoor vertrouw ik op jullie kennes.
Mijn grootste probleem is het kiezen van de koeling voor de processor, daar zit ik nog met vele vraagtekens.
Hoe kan ik een tabel toevoegen met de gekozen onderdelen (ik dacht dat deze standaard moest ingevuld worden)
[ Voor 4% gewijzigd door DJarne op 28-11-2022 13:37 ]