Toon posts:

Outlook Express doet vaag!!!!!!!???????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok...ik begrijp er geen reet meer van...mn inbox wordt vanzelf leeggehaald?? Hoe kan dat?? Dat is in de laatste 5 dagen begonnen en 3 x gebeurd... ik haal m zelf niet leeg, kan iemand dit van buitenaf doen of zo?? Ik heb al een virusscan drover heen gehaald, niks....geen virus..???

Mijn vraag is dus wat kan ik doen om dit te stoppen/ kan ik dit stoppen?? En kan ik die oude mails misschien nog ergens vinden want er zaten heeel erg belangrijke tussen.. :(

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:19

Wokschotel

Op 6 wielen

Kijk even in tools > options > maintanance > store folder. Dat is de plaats waar je mailfiles staan. Zoek ook even naar een .PST file die ergens op je HD staat.

En dat automatisch opruimen: even geen idee.

Overigens past dit beter in SA denk ik.

Verwijderd

Hmm als iemand jou gevevens heeft (naam wachtwoord en naam van e-mail server) dan kan ie dat heel makkelijk doen. Ook als ie via telnet of ssh toegang heeft tot die e-mail server, dan kan dat ook zo verwijderd worden. Aan de andere kant, zo heel veel vertrouwen in outlook express heb ik ook niet.

Verwijderd

Tuurlijk niet, de emails waar hij het over heeft staan al in zijn Inbox bij Outlook Express en dus lokaal. Dan maakt het niet meer uit of ze daarna v/d server afgehaald worden.

Verwijderd

Ik heb verdomme het zelfde probleem, iemand anders nog een idee?

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Ik haal dit oude topic even omhoog...is hier al een oplossing voor?

Een klant heeft al de laatste patches en updates zegt ie geinstalleerd, hij blijft dit probleem houden.
Pagina: 1