Geen notificaties van specifieke Tweaker?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-10 08:22
Ik krijg net als iedereen notificaties als iemand mij noemt of quote op het forum.
Echter van JeroenE krijg ik dit niet. Als hij mij quote krijg ik geen notificatie. Wat erg vreemd is.

Hij heeft zelf niks bijzonders gedaan. En als hij mij een PB stuurt ontvang ik daar wel gewoon bericht van natuurlijk.

Waar zou dit aan kunnen liggen?

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Beste antwoord (via !null op 28-11-2022 11:57)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:46

crisp

Devver

Pixelated

Ik ga een ticket maken om ook [q] daar te matchen; ik gok echter dat het niet vaak voorkomt dan mensen die quotetags bewust aanpassen ;)

Intentionally left blank

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Heb je een linkje van een specifieke post waarbij dit het geval was?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
crisp schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:48:
Heb je een linkje van een specifieke post waarbij dit het geval was?
Sorry voor het dubbele topic. Sinds mijn muis aan het afsterven is en her en der wat onnodige dubbelkliks veroorzaakt, ben ik erachter gekomen dat Tweakers wel een dubbelpost tegen houdt (2 keer dezelfde reactie posten), maar niet bij nieuwe topics aanmaken of PBs sturen :+

Zie hier een voorbeeld bericht:
https://gathering.tweaker...message/73616122#73616122

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie al wat er aan de hand is; wij herkennen quotes met referentie aan de volgende signatuur:

code:
1
[quote][b][message=

In dit geval heeft de poster echter zelf lopen editten, en de verkorte tagnaam gebruikt:

code:
1
[q][b][message=

en deze herkennen we dus niet bij het aanmaken van notificaties...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Ah bedankt.

@JeroenE

[ Voor 8% gewijzigd door !null op 28-11-2022 10:25 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +5 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik ga een ticket maken om ook [q] daar te matchen; ik gok echter dat het niet vaak voorkomt dan mensen die quotetags bewust aanpassen ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

crisp schreef op maandag 28 november 2022 @ 10:25:
Vergeet [kwoot] niet @crisp :+

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
crisp schreef op maandag 28 november 2022 @ 10:14:
In dit geval heeft de poster echter zelf lopen editten, en de verkorte tagnaam gebruikt:
Oh, dat doe ik inderdaad heel vaak. Vooral omdat ik de eindtag [/q] vaak zelf tik en dan "hoort" de begintag ook hetzelfde te zijn (in ieder geval hoort dat in mijn hoofd zo te zijn).

Is alleen matchen op [message=] niet handiger? Of krijg je dan te vaak dat er iemand een notificatie krijgt terwijl er geen echte quote is gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

JeroenE schreef op maandag 28 november 2022 @ 10:48:
[...]
Oh, dat doe ik inderdaad heel vaak. Vooral omdat ik de eindtag [/q] vaak zelf tik en dan "hoort" de begintag ook hetzelfde te zijn (in ieder geval hoort dat in mijn hoofd zo te zijn).
Start- en end-tag hoeven niet te matchen bij het gebruik van zogenaamde aliasen ;)
Is alleen matchen op [message=] niet handiger? Of krijg je dan te vaak dat er iemand een notificatie krijgt terwijl er geen echte quote is gedaan?
Dan krijg je dus ook notificaties voor JeroenE in "Geen notificaties van specifieke Tweaker?", en dat is inderdaad niet wenselijk :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
@crisp Ik weet dat de tags niet overeen hoeven te komen, maar anders is mijn wereld niet in balans.

Eigenlijk zou je de [b] ook buiten beschouwing moeten laten, die hoeft er ook niet per se te zijn. Al zou ik persoonlijk eerder per ongeluk weghalen dan expres.
Pagina: 1